fredag den 24. juni 2011

Ugens Elektronista

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jeg har været omtalt som meget. Men ugens Elektronista. Den er fannerme ny. Ikke desto mindre har Christiane Vejlø, er THE ELEKTRONISTA, lavet et mini interview med mig.

Ikke at du får noget ud af læse det, men helt ærligt, tjek lige hendes side ud. Jeg måber. Og det gør jeg fordi jeg er sådan en, der tror jeg ved alt. Gu gør jeg røv. Jeg ved ikke en skid om elektronik. Og elektronista-agtige ting. Geek girl...I don't think so.

Og jeg skal heller ikke bruge det til noget. Troede jeg. For jeg er alligevel blevet en smule nysgerrig. Og tænker om jeg allerede skulle udskifte min spritnye iPhone ud med en ny og endnu smartere Nokia. Tror bare jeg starter med en Facebook sæbe, så er jeg da sådan lidt elektronista-wanna-be.

Christiane har iøvrigt være så sød til at give nogle gode familie-gadget fif's. Dem kan du se på mandag.





2 kommentarer:

  1. Stuff you can turn on, jow jow så har man set det med, det er først nu jeg ser at der står det. Nu kan jeg endnu mere li den. det. dig?. haha. Det er sgu da også sejt at være sådan en electronista.

    SvarSlet
  2. Det er supersejt at være ugens elektronista!

    SvarSlet