søndag den 19. juni 2011

Plads til forbedringer

Nu da der var genrel fuck-up i går, og vi var tre fra løbeklubben, der var rimelig hurtige til at åbne champagneflasker og Rittersport og slukke vækkeuret, for at fejre fridagen i dag, så sad der stadig en som ikke kan være med til d. 6. juli. Nemlig amarOrama, der havde været ude og drikke øller, men var kampklar, da hun åbnede inboxen og så 800 forvirrede mails fra os andre omkring midnat i nat.

Heldigvis findes der simpelthen mennesker, der fungerer som de sociale myndigheder, og det er Helle. Hun tog amarOrama under løbevingen og nu er de taget afsted.  Hun skrev: 'Nu har jeg lokket AmarOamar ud og løbe alligevel i dag. Så hvis du stadig har en billet i overskud til den 6. juli, er jeg på. Også på øl bagefter.'

Fandme da godt, at andre kan tage over, når vi andre går i druk og hor, så snart en chance melder sig. Eller det med hor, har jeg folk til. Skulle da nødig få et sexliv op og køre.

Men Helle, s e l v f ø l g e l i g er du garanteret en billet til løbet.

Og jeg må som straf være ude i noget med at costumize min løbedragt med pailetter og fjer. Og som minimum kunne løbe de 10 km på en time. Arj mand. 

Og amarOrama, du har hermed håneretten over os alle indtil jul. 






6 kommentarer:

  1. Helle og AmarOamar har fortjent al respekt i verden. Jeg hepper på dem herhjemmefra.

    SvarSlet
  2. Det er sgu lige før at den 6 juli begynder at lyde lokkende. Især hvis du lige finder dem du har til at begå hor frem, fordi dem vil jeg da gerne møde, så jeg kan høre lidt om hvad det er for noget?

    SvarSlet
  3. Hahahaha - jeg lokkede jo kun AmarOrama afsted, mens jeg sidder hjemme i stuen og pudser glorien. Og løber en tur senere på ønakeøen. Fordi jeg er lokket udi noget halvmaraton (!) på tirsdag.
    Jeg GLÆÆDER mig til at løbe med jer den 6. juli. (Er vi meldt til.....?)

    SvarSlet
  4. Ha den var sgu go'! Godt du nåede at slutte dig til resten af det drukne selskab....
    Har advaret Maren om at jeg kommer til Dk den 13. juli og hvis I ikke har løbet indtil da - så kommer jeg og henter jer!!!!

    SvarSlet
  5. Jeg er glad for, at Helle overtalte mig. Men der manglede en løber i pink heldragt. Det gjorde der altså.

    SvarSlet
  6. Kirsten: du er sguda mega sej. Sådan eksil-finne and all. Og løber. Hatten af for dig og fin blog du har dig ;-)


    Helle: Ja det er jo Maren der står for dte så jeg ved ikke? ;-)

    SvarSlet