søndag den 19. juni 2011

Noget at glæde sig over

1. Alle de fine, sjove, hyggelige, finurlige kommentarer fra hjertet, som ligger på min nye blog. Helt ærligt, jeg er sjældent glad for at I gider dele alle jeres tanker. Det havde jeg slet ikke regnet med. Tænkte I bare ville skrive svaret ned på en gammel krøllet post-it. Hvis du ikke har været derinde, så stik forbi Alt Om Dig og begrav dig i de bunker af svar der er kommet.

2. At jeg endelig har fundet noget f**king pink stof til den skide dragt. Jeg gider jo ikke rende rundt i en mandemodel med plads til tisseren, så nu syer svigermor en. Sgu. Har selv sagt ja.

3. At Kasper vandt sin første medalje til en Skattejagt til den Fuhrmann'ske familiefest i går. Han blev SÅ stolt.

4. At jeg for første gang så mig selv i en rude i går og kunne se at jeg er ved at få min gamle krop tilbage og at der indenunder fedt-torsoen blandt andet gemmer sig et par lange gode stænger.

5. At det er mandag i morgen. Har altså været en meget lang weekend - på børnefronten, og I ved hvad jeg mener.

6. At jeg ikke, for at råde bod på dagens bommert, meldte mig til det rulleskøjteløb som foregik udenfor vores vindue og derfor ville have løbet røven af led i regnvejr. Tak fornuft.





1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig meget til at få en plakat af dig i fuld figur i det nye Vi Unge magasin!

    SvarSlet