mandag den 25. maj 2009

Ser min røv stor ud i den her baby?

Jeg var på vægten i dag. Og lad mig bare selv sige det; jeg vejer det samme som en middelstor skovhugger. Jeg er også helt tiden sulten - som en skovhugger, minus at jeg rydder en svensk skov for grantræer og derfor godt liiiige kan nuppe en ekstra rundtenommer med skinke.

Således går jeg allerede rundt i uge 25 og føler mig som en færge. Thure elsker mig og siger at maven sidder så flot og at jeg har verdens flotteste røv. Tak. Aj helt ærligt. Mange tak. Det kniber bare med selvtilliden, når skuden skal i havn.

Og så har jeg tøjkrise.

Jeg ville ønske, at der fandtes en tøjstylist for gravide, som kunne pifte den lange sorte kjole op med knald-pang-accessories og på den fede måde, kunne finde sandaler, som har birkenstocks komfort, men Marc Jacobs look. Hvorfor fanden kan han ikke også designe sko til gravide fødder? Hva' Marc!

Nå. Men det er sikkert bare en fase. Eller et mandags syndrom. Eller bare sådan det er. Skulle jeg ikke også snart få lavet den tatovering?

3 kommentarer:

  1. Jeg kan bare så tydeligt huske lige nøjagtigt hvordan det er at have det som du har det. Og anden gang er det bare ikke så fedt som første graviditet... Håber du får din tøj-mojo tilbage :-)

    SvarSlet
  2. Hey! På med de store løse gevandter, ud i sommervarmen mens den er der! (27 grader!!) og så bare så mange is at du giver baghjul til alle svenske træmænd med ekstra rundten-ommere!
    Og stilen kommer tilbage en dag... tror jeg. Det håber jeg da... på egne vegne. Be be

    SvarSlet
  3. Argh, ja. Tog ikke særlig meget på under mine graviditeter, men det forhindrede bestemt ikke mave i at være i vejen. Hele tiden! Blev forpustet af at tage sko af eller på. At gå op ad trappen. At gå tur med helten, som har de længste stylter i verden og derfor tager syvmileskridt. Mens jeg, især med den første, kom trippende bagefter, fordi hele skroget værkede som rusten bunke jern og var næsten lige så umulig at bevæge på den smidige måde. Ak.. Og så dét at være højgravid i 35 graders varme! Savner det bestemt ikke! ;)

    SvarSlet