torsdag den 7. maj 2009

Let med introduce..


Vidundermuffins.

Manden er ude, og jeg er græsenke til i morgen aften. Han ligger lige nu frivilligt i en svensk skov og sover i et telt, før han i morgen står op før fanden får sko på og løber i 16 timer. Det synes han er skide skægt. Fatter det ikke.

Mig derimod. Har bagt muffins og hører Tom Jones på P4. And ladies, disse muffins er så kerneUsunde at det hviner, og jeg er sikker på, at jeg om lidt skal have insulin. Nevertheless, så skal det jo fejres at lillemor kun har taget 8 kilo på! (minus de 7 kilo, som jeg endnu ikke havde tabt før jeg blev gravid igen - den tid den stress).

Hippie hippie shake and bake!

ps. tak til Appelsineniminturban for gudeopskrift på muffins. Tjek det ud.

3 kommentarer:

  1. Uuuuuiiii du gjorde det :) Fedt. Man ku' da godt putte store stykker grofthakket chokolade i også. Hvis det var, man var så klam. Det er jeg så næste gang jeg bager dem...

    SvarSlet
  2. Det var præcis hvad jeg også tænkte i går da jeg sad og mæskede. Store chunky bidder....mmmm.
    Og ps. mig og Kasper spiste dem også til morgenmad.

    SvarSlet