søndag den 21. juni 2009

Søndagsstener

Jeg sidder her søndag aften og der var så meget jeg ville skrive om, da jeg har haft et par dages pause fra bloggeriet. Men min hjerne er tom som den tommeste mælkekarton (har vi egentligt mælk til i morgen..).

Jeg er mæt efter en dejlig weekend med de oplevelser, der bare smager godt flere dage efter. Kasper er puttet, manden ude på racercyklen og her i stuen er der helt helt stille. Det slår mig hvor sjældent man er stille som mor. 

Jeg lever af at kommunikere, og hvis ikke jeg skriver, så snakker jeg, men som tidl. radiovært står det altså lidt sløjt til med snakkeriet. Mon ikke jeg skulle få gang i noget podcast her på bloggen? 

Well, jeg tror, at jeg for en gang skyld vil trække stikket ud for i aften. Nu. Og gå i seng med min bog, og falde i søvn til lyden af lorteøens fugle. 

Go' nu nat til alle jer derude. Gid jeres unger må sove igennem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar