mandag den 4. juli 2011

WTF?

Jamen jeg kan ikke finde ord. Se om du kan.

11 kommentarer:

  1. aaaaaaaaaaaarrrrgggggggghhhhhhhhhh?

    SvarSlet
  2. Vi ændrer os jo allesammen med alderen, og i virkeligheden sjældent til det bedre. Men synes dog at hun ældes mindre grumt end for eksempel Mickey Rourke.. http://www.popcrunch.com/celebrity-before-and-after/

    SvarSlet
  3. Det er ikke hende. Der er JO intet ved hende, der ligner hende.

    SvarSlet
  4. Jeg ville ønske, jeg ikke havde set det seneste billede af hende. For faktisk synes jeg, hun var meget smuk som ung. Ja nærmest billedskøn. Men for fanden Annamette det er jo det photoshop gør!

    SvarSlet
  5. Er det ikke Tony Scott fra P3?!

    SvarSlet
  6. Aaarrjjj
    Det er bare ikke i orden.
    Har lige fået ødelagt fantastisk minde om mig selv som 19-årig au-pair pige i US i slut 80'erne, der med hår-sprayen som mikrofon skrålede med på 'Nothing Compares 2 U' sammen med de andre skandinaviske au-pair piger.
    Det er fandme ikke i orden.
    Jeg ligner jo mig selv på en prik!*lyverformigselvsmiley*

    SvarSlet
  7. Marlene nu i Norge4. juli 2011 kl. 20.34

    Det værste er dog den der meget mærkelige dimsebesatte tunika med matchende bukser. Det fatter jeg slet ikke...

    SvarSlet
  8. Jeg troede første det var Bjørg, og tænkte...Ja kan hun blive mere WTF end hun er.

    SvarSlet
  9. Shit!!! Der røg lige nogen illusioner....

    SvarSlet
  10. Mette T: Godt spottet, HAHAHA. den sender jeg videre til Tony.

    Marlene: OMG den er jo SÅ Bilka så man ikke fatter det.

    SvarSlet
  11. Synes Mette T har en god pointe omkring Tony Scott ... ellers vil jeg bare sige, at det billede rokker totalt og på den ufede måde ved hele mit ungdoms-fundament. Man kan ikke bare lave sig om på den måde!! Altså!

    SvarSlet