onsdag den 16. februar 2011

Undskyld jeg er dum


Som guleroden forleden, så er der bare nogle gange andre, der er bedre til at sætte ord på - uden ord forståes.

Som min lille drage af fimoler, som jeg modellerede til Thure for årtier siden. Dengang havde den stadig alle blomster intakt og manglede heller ikke en pote. Det var en lille kærlighedsgestus med et hjerte i den lille takkede dragehale.

Men da jeg kiggede på den i går, syntes jeg at udtrykket havde ændret sig fra en: se-mig-jeg-er-total-elskværdig-lille-sød-en, til en: se-mig-jeg-prøver-at-make-it-all-up-med-slatne-blomster-fra-tanken.

Og det var totalt meget det jeg ville sige. Tak drage.

2 kommentarer:

  1. Narj! Den er sgu da noget af det sødeste jeg har set! :o)

    /Lille t

    SvarSlet
  2. Jeg giver dig ret. Den ligner lidt en, der søger tilgivelse! Men hvem vil ikke give den det? :)

    SvarSlet