torsdag den 3. februar 2011

Award rimer på Lord

..og som en anden Lord Fuhrmann har jeg modtaget en award og pænt stillet den op på kaminhylden. Jeg glemte bare lige, at det ikke er nok at være helt vildt cool, sådan bare ved 'at være', man skal også huske at GØRE noget. Og jeg har endda fået den af en vistnok-kan-jeg-se-krea-blogger og det i sig selv er skægt, når man tænker over hvor lidt krea jeg udviser her på bloggen.

Otte ting. Det er det der skal fortælles om. Igen. Men har jeg ikke snart vendt vrangen ud på mig selv, så der ligesom ikke er otte ting I ikke ved?

Altså hvilke otte ting er interessante? Jeg tyvstjæler Marens koncept med at lade jer bestemme, hvilke otte ting I gerne vil vide om mig. Dødsmart. Så slipper jeg for at tænke.

Bring 'em on!!

8 kommentarer:

  1. Dine hemmelige tanker om Maren. Det kan være første punkt

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne vide:

    1. Hvor slank man skal være?
    2. Hvordan man tager beslutningen hus eller lejlighed?
    3. Om neglelak er hot eller not?
    4. Om det er sundere at spise kage end snoller?
    5. Om skilsmisser rammer alle? ALLE?
    6. Om den her vinter slutter?
    7. Om vi ikke skulle ta på Charter?
    8. Om man skal spise op? Også selvom man har kvalme? Man ved selvfølgelig ikke om man får en medalje hvis man spiser op - men det er usandsynligt ikk?

    Ja det var jo ikke præcis specielt om dig... men vigtige spørgsmål alligevel. Synes jeg.

    SvarSlet
  3. Jeg er med på Lines - plus lidt flere...

    1. Hvordan går det med at være Gøgler (var det Femina eller Alt for Dåserne...whatever...)
    2. Hvordan ved man om man skal ha' flere børn?
    3. Hvordan ved man om man skal flytte til udlandet at arbejde? Virker sådan lidt "farligt" men også spændende...uhh...
    4. Hvor ofte skal man egentlig pudse vinduer?
    5. Er det OK at ha' følelse af ikke at gide stemme til det kommende valg? Virker alligevel som om alle lyver...
    6. Er cupcakes ikke bare et nyt (og fancy) ord for muffins?
    7. Hvis man spiser op - skal man så også drikke op?

    ...og jeg vil gerne med på charter!!!

    SvarSlet
  4. Ja jeg synes jo det skal handle om dig, for jeg er vildt nysgerrig, så jeg vil godt vide:

    * Hvilken legemsdel på Thure du bedst kan li´?
    * Når du skal blære dig med en egenskab hos dig selv, som du er stolt af, hvad siger du så?
    * Hvad er det fedeste ved at være mor?
    * Hvor i verden ville du allerhelst bo?
    * Hvad er dit drømmejob?

    Glæder mig!

    SvarSlet
  5. . Har du nogensinde løjet her på bloggen?
    . Spiser du skorpen på pizza/rugbrød/franskbrød?

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Nu hedder awarden jo Stylish Blogger Award. For mig betyder det ikke, at du skal være krea-blogger, men at du har en fed, lækker, fin osv. blog. Derfor fik du den, da jeg rigtig godt kan lide din blog.

    Jeg synes, at Kathrine har nogle rigtige gode spørgsmål.

    :-) hilsen den knap-så-kreative-blogger-som-gav-dig-awarden.

    SvarSlet
  8. Hej susan. Se jeg har SLET ikke styr på den award ;-) Men hey, jeg er glad for den, men nu har jeg glemt, skal jeg sende den videre til dig og hvilke andre, jeg kan simpelthen ikke finde det i kommentarerne. Ai mand du skulle aldrig have givet den til mig. Haha.

    Alle: Tak for spørgsmål, jeg går i krig.

    SvarSlet