onsdag den 23. februar 2011

I forbifarten

Hvis I tror jeg ikke blogger fordi jeg hele tiden ligger og knalder eller er blevet så bidt af 7-minutters projektet at det strækker sig til flere timers orgier......så. Ja det kan I få af vide på søndag.

Udover det, så er jeg ved at køre Jeppe ind i vuggeren. Det gik jo lige så godt hos dagplejen, så hvorfor ikke fortsætte og tage en runde mere, hvor man har en arbejdsdag på to timer. Max. Og hvor ungen bliver obligatorisk syg efter en uge, så man kan starte forfra en uge efter.
Derfor havde jeg Jeppe med til en boligreportage i går. Det gik skidegodt, en stykke kage og en ren røv, så var han kørende.

Boligreportager, spørger du? Don't get me startet, men jeg skal sige til, når de er at finde på tryk. Og jeg lover jer, det er fedt.

2 kommentarer:

  1. Det var sgu da også noget af en cliffhanger.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til søndag, he he ;-)

    Det der med sygdom, det sker altså også i vuggeren, skal jeg lige hilse at sige fra min evigt syge datter, som er startet i vuggestue for halvanden mdr siden, men nærmest ikke har været der endnu, pga. sygdom. Suk.

    SvarSlet