lørdag den 19. februar 2011

Lego World


Forestil en milliard klodser samlet i byer, universer, drager, rumskibe, tivoli, gay-parade i Amsterdam, Obamas besøg i Danmark, og vitterligt 100 andre ting bygget i de små plastik klodser.

Ja var omtrent så mundlam, at jeg ikke ænsede at tage vores kamera med. Med lidt god vilje var jeg mundlam på forhånd. Med andre ord havde jeg glemt det.

Det var dumt. Jeg siger bare: pik mig øret, hvor var det dog fantastisk. Ville ønske jeg havde nogle billeder.

Jamen jeg var helt på røven.

Så hvis du ligger inde med ualmindelig lav hvilepuls og ditto stresstærskel, så tag derud i morgen for faen. Bella Center. There you go. Men lad vær med at få for meget kaffe, man får lynhurtigt tunnelsyn og delirium af alle de klodser.

1 kommentar:

  1. haha...jeg kan mange ting men pik dig i øret kan jeg sgu ikke. Men tillykke med mundlam oplevelse, sådanne er jo helt fantastiske at få.

    SvarSlet