onsdag den 9. februar 2011

De unge mødre har talt!

I tråd med hele debatten/snakken om drenge verses piger er her en kommentar fra Amanda-Sisse fra De Unge Mødre, som jeg lige syntes skal med.

'- Jeg vil rigtig gerne have en dreng. Jeg synes nemlig, at det første barn skal være en dreng, forklarer Amanda Sisse.'

'Den kommende mor er gået all in og har kun købt blåt og grønt babytøj, da hun satser på, at barnet bliver en dreng.'

'- Jeg ved jo hvor meget det betyder at have en storebror, siger Amanda Sisse.'

Om det blev en dreng kunne man se i går på Kanal 4. Jeg så det ikke, er der nogle af jer andre der gjorde?

10 kommentarer:

  1. Hahha, fed kommentar fra Amanda Sisse: "Jeg synes nemlig, det første barn skal være en dreng"

    Tak for et godt smil
    KH Helle, der desværre ikke kan svare dig på om hun så fik en dreng eller en pige...

    SvarSlet
  2. Jeg har fulgt lidt med i drøftelserne og har tænkt på den her artikel http://vip-dyn.tv2.dk/article.php/id-33625254:jamie-oliver-endelig-en-s%C3%B8n.html .
    Tror altså der på mange måder er meget godt hold i teorien om at hvis man har børn af den ene slags, kunne det være meget sjovt at få en af den anden slags.

    SvarSlet
  3. Hun var altså ikke med i gårsdagens afsnit. Der var Malou Stella som var ude og købe tøj til Tino, der var en ny pige som havde så meget kvalme at hun kun kunne spise kage og franskbrød og som desuden overvejede en abort pga kvalmen. Ooooog så var der hende der blev gravid i tyrkiet, som snakkede "kloge" ord om amning.. Så mon ikke Amanda Sisse (seriously, hedder hun det?!) er med i aften?
    Jeg har styr på de unge mødre ! ;)

    SvarSlet
  4. Hold da kæft Cecilie. Sådan! for en ekspertviden. Der stod bare i artiklen, at man kunne få det af vide i aftenens afsnit, altså i går. Men du er eksperten, så jeg afventer svar ;-)

    SvarSlet
  5. Er så glad for at Cecilie kan gøre opmærksom på at jeg ikke gik glip af noget i gårdsdagens afsnit, fulgte ellers rimeligt med, men den lille mente at det med at sove var noget man gjorden inden man blev 10 måneder og derfor blev jeg noget distraheret...

    Der er heldigvis først de unge mødre igen på tirsdag og ikke i aften, for ellers havde jeg haft dilemaet om jeg skulle tage til Aalborg og
    høre dig tale eller følge med i mysteriet :)

    SvarSlet
  6. Hey hva blev det så??? Hilsen hende som stadig er i sorg over kanal 4 og 5 skiftede plads.Hva dælen skal jeg med Csi???

    SvarSlet
  7. Der er intet nyt i Amanda Sisse sagen.. I will hook you up med noget info, ligeså snart det bliver afsløret. Amar'!
    Og ja hvad sker der for at kanal 4 er væk. Jeg har ikke råd til mellempakken, så ser det hos en nabo, for kan jo lissom kke leve uden, vel?!

    SvarSlet
  8. Denne uges afsnit var Amanda Sisse til Scanning og hun var lykkelig over der var en lille diller der gøre sig til for kamaraet ;-)

    SvarSlet
  9. "gjorde sig til..." hedder det vist....

    SvarSlet
  10. Det var godt nok heldigt, synes jeg.

    Hvem gad at være uønsket baby-pige?

    Ps. Alle realitystjerner hedder i øvrigt TO fornavne, har I bemærket det?

    Kh.
    Jeanett Veronica (Se, jeg har OGSÅ to fornavne!)

    SvarSlet