torsdag den 10. februar 2011

Sliding Doors i dobbelt A

Jeg er Niarns hjemby. Og Thures. Byen i Nord, hvor de taler meget jysk. Aalborg.

Jeg sidder på en café ikke så langt fra Jomfru Ane Gade, og så er det jeg ikke lan lade være med at lege Sliding Doors. I ved, den film, som er en fortælling om, hvordan livet kunne have set ud, hvis nu man var gået ud af svingdøren to min. senere.

Og hvis jeg nu ikke havde lagt min ungdom og mine bryster i baren på Craizy Daisy i Vejle, men i stedet i Jomfru Ane Gade i Aalborg, så ville jeg have væltet ind på baren Rock Nielsen, og så var det Thure, der havde svinget med noget Barcardi Rom på Tom Cruise-Cocktail-måden, mens jeg havde kigget lææænge med mine 58 kg fordelt på et par lange slanke ben og langt mørkt hår (indsæt selv bitter smiley). Havde han scoret mig? Helt sikkert. Var vi blevet kærester? Helt sikkert. Og havde vi knaldet derudaf? Jada. Og vi havde helt sikkert haft et dramatisk break-up, med en masse tårer, og soulmates og lange breve og Carpe Diem make-up sex, der alligevel ikke duede og broken hearts og ha' en godt liv. Jep.

Men. Nu gik jeg ikke mod Nord, men mod Øst til København. Og er nu endt med samme lækre mand. På en Lorteø med to unger og rander under øjnene, hvor sex er noget man gør mellem en kogevask.

Jeg tror det er tid til en gang make-up sex og nogle drinks. Thure kan jo stadig jonglere. Også med vodka flasker.

8 kommentarer:

  1. make-up sex med Thure eller kogemanden?

    SvarSlet
  2. Eller Steso... You name it!
    Der er jo også de unge Ramasjang helte?

    SvarSlet
  3. Åh de er desværre flyttet til Århus, så ingen Ramasjang her. Suk.

    SvarSlet
  4. Tak for flashback til ungdommens ålllllbår. Husker pludselig, at jeg lagde mine bryster på Rock Nielsen eller Revolution. Tror jeg tager op og leder efter dem.

    SvarSlet
  5. Er bare glad for at høre, at det var Rock Nielsen og ikke Under Uret ... Var du gået længere hen af gaden til Rendez-Vouz kunne du har lagt brysterne på min bardisk :-)

    SvarSlet
  6. Nu må i simpelthen komme tilbage og foredrage lidt for os afventende kbh'ere. Please please pretty please :)

    SvarSlet
  7. Jeg "fandt" faktisk min mand på Hr Nielsen... over et bjerg sjusser en onsdag aften. Tak for opfordringen med agurken i aftes. Jeg overvejer om det måske er på tide!

    SvarSlet