mandag den 28. februar 2011

Rika's in da house!


En taske for en fødsel, er reglen herhjemme. Menøhm, når så begge forældre beslutter sig for at blive selvstændige på samme tid og man samtidig kan se de super sexede kontobevægelser, så er det so-so med at kræve den Rika for at spytte nogle unger ud. Ikke at jeg ikke har gjort det. Men så er det, at jeg gift med den slags mand, som ligeså langsomt begynder at remse op, hvad jeg så må undvære. Mad. Kunne leve med det. Tøj. Okay-okay. Toa papir. Not so good. Det er så skidebesværligt at tørre røv i en Mulberry.

Nå. Men helt hemmeligt har han gemt penge i en cykelslange, så han kunne invitere mig på en frokost, køre mig derhen og sætte mig af ved restauranten, mens han hentede gaven. Som han, som en anden triumferende jæger, kunne gå forbi Frank Hvam (der også dinerede dernede den dag) med et 'who's-the-guy!'-blik, da han kom ind i restauranten.

Og manner blev jeg glad og hvinede! Jeg er til fals for at blive købt, BIG TIME. Disk op med en gave og du kan tage til Nordpolen i et halv år. Disk op med en Rika og du kan gøre hvad du vil i et år, bare jeg gå rundt med den og se cool ud.

Og nævner bare. I parantes bemærket. At tasken kom samme uge som de 7 minutter. Hvilket gør mig til en slags Anni Fønsby. Men what the fuck. Jeg er vild med den. Og med at være gift med den mand, som lige nu inkasserer hans del af et taskeeventyr, et sted i mellemamerika.

6 kommentarer:

  1. Fuck, hvor er den fed! Hvis ikke det var fordi både jeg og min mand er på su, så havde jeg dælme også krævet sådan en for min fødsel!

    SvarSlet
  2. Holy F..... Den er simpelthen for lækker!! Wauuu...
    Tror så nok også lige jeg ville smutte ud og blære mig med den da !!

    SvarSlet
  3. Lækker taske :)

    http://clamour4glamour.looklab.dk/accessories/bad-rika-experience/

    SvarSlet
  4. ÅH! Så pæn!
    Jeg vil også ha en taske for min fødsel! Og for svigt og for smerte ! Skal vist liiiiige have en snak med min eks.

    SvarSlet
  5. AvAv Camille: det var en grum Rika erfaring jeg vil holde godt øje!

    Cecilie: Du skal SÅ meget have fat i din eks.

    SvarSlet
  6. Hvor er det godt vi ikke har sådan én taske-for-en-fødsel politik herhjemme ... hvor fanden skulle vi gøre af alle de børn ;-)

    Men en fed taske - tillykke med den!

    SvarSlet