lørdag den 18. december 2010

The winner

Jeg kunne da godt lige have været lidt hurtigere på aftrækkeren med den vinder. Ikke?

Men to børn....det gider vi slet ikke komme ind på.

TAK for alle jeres kommentarer. Sikke rørende. Hvad. Ville I ikke sige det? Det vil jeg. De mor-historier har det altid med at være at kringlede på alle mulige livgivende måder. Jeg er fan af dem.

Ville jo ønske, at jeg var verdens rigeste, så havde jeg sgu givet jer allesammen en bog. Har aldrig helt forstået det der med at, når man ligesom selv har skrevet en bog, at man så ikke for evigt har retten til at kræve alle de bøger man vil fra trykkeriet.

Nå. Men altså til alle jer, der vil købe den, pøj-pøj med den. Jeg lover jer, at I får mange mange mor-historier fra jeres mor, som I kan grine jeres røvlaser af. Det gjorde jeg. Men blev også klogere. Og eftertænksom. Bagefter.

Ikke mere snak. Philip, den tidligere vinder, har stukket hånden i tombolaen og valgte nummer 46. Og det er loufly.

Send mig din adresse til annamette.fuhrmann@gmail.com


1 kommentar:

  1. Altså seriøst. Den bog er jeg da nødt til at give mig mor i julegave - det er da en helt fantastisk idé :)

    SvarSlet