tirsdag den 7. december 2010

Klub Mor

Jeg er lige kommet hjem fra Klub Mor. Det handlede i dag om nærvær. At. Være. Nærværende. Vi er enige om at den godt kan smutte ikke? Jeg kan ikke finde på noget særligt sjovt at skrive om det, men jeg er altid særlig rolig og i en særlig stemning, når jeg går derfra.

For der deles. Syv mødre sidder vi og lytter med ører så store som man aldrig har set før. Og så lytter vi. Til Fies fine stemme. Som fortæller en hel masse godt for børnene. Jeg elsker når nogle 100% unden at blinke altid tager børnenes parti. Så det gnaver sig helt ind i os voksnes sjæl.

Det er fedt ligesom ordet røvguitar er fedt. Noget man kun kan være vild med.

Jeg kan kun anbefale det. Mange gange.

1 kommentar:

  1. Kender ALT for godt følelsen af IKKE at være nærværende. Men også den utrolige glæde man fyldes af når man skubber mobil, pc og arbejde væk og bare ER der 100%.
    Glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet