fredag den 31. december 2010

Godt Nytår Røvhuller

Undskyld platheden. Men det ER sguda skægt.


Det er nu 9. dagen.

Med to børn hjemme på samme tid.

Og.

Vi har været sammen i døgndrift.

Kun afbrudt af udflugter til Netto. Eller når den ene voksne kiggede på den anden voksne og med meget bestemt mine sagde: 'Nu går jeg lige en times tid'.

Min hjerne er barberet ned til Brio, Flexi Trax og fingermaling og jeg forestiller mig ikke at der er en anden verden. Det værste er, at det jeg nyder det....

Helt vildt.

Og det kan godt være, at Bjarke Ingels er en byggemesterens Gud, men jeg tror NOK, at han skal holde fast i sadlen, når han ser MINE kombinationer af Brio togbaner.

Nå. Men ligeomlidt er året forbi og 2011 er lige til at plukke. Jeg glæder mig. Meget. For inspireret af de sidste ni dage, så skal der meget mere leg på drengen i 2011. Jeg har allerede to projekter, som jeg glæder mig til at fortælle jer om. Og vi skal også lige vende Robert Downey Jr. igen. Jooo det skal vi. Jeg har sat mig for at tabe yderligere 15 kg, så I kan godt finde klaphatten frem for jeg kommer nok til at få brug for et par hep-hep'ere.

Til allersidst. Inden jeg smugspiser et stykke islagkage. Vil jeg gerne sige tak til dig der læste med i år. Virkelig. May the force be with you.

Og hurra! Ha' en sjov aften og kys det nu, det hulans liv.

4 kommentarer:

  1. LIge over Annamette.
    2011 bli'r et fedt år!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Det sjove ved det der billede er bare, at det er censureret..
    Godt nytår tilbage!

    SvarSlet
  3. hahaaaa synes det er et dejligt billede! Du er virkelig dygtig til at bygge snemænd ;)

    SvarSlet