tirsdag den 18. december 2012

Smukke Allan i Pink Dragt og mudder

Jeg har før været til Mandehørm-løbet med Thure, men den pibe fik en anden lyd i år, så jeg havde ikke nogen mand at heppe på, og gad da heller ikke tage med op og heppe på Allan, det må Maren gøre. Jeg måtte ikke selv deltage, men da jeg missede det ellers helt fantastiske løb Kvindefims, hvor det pinke svin skulle være luftet, så lånte jeg den til Allan. Klart jeg ville det.

Og det fortrød jeg ikke.


 Kære Maren, vi forstår godt, hvorfor du faldt for Allan.

 Næste år er det ham i den orange bluse, der får lov til at låne dragten.


 Well done, men næste gang så gælder det ikke at have en bluse indenunder.



...og det gælder heller ikke at have tights udover. Vi vil se free balls i pink lycra.





9 kommentarer:

  1. Helt enig i dine billedkommentarer. Men ved ikke om jeg vil kigge med når orange-manden trækker i den pink super-dragt....

    SvarSlet
    Svar
    1. haha jo tror du ikke han ville være en fest at se på?

      Slet
    2. Har du sniffet juleglimmer?

      Slet
  2. Elsker din blog. Bliver stort set daglig halvkvalt i kaffen af højlydte fnis. Jeg må lige spørge hvordan din cute lille nissedør sættes fast. Søm, skrue eller simpel tape? Har lige bstilt en selv memn undres over fastgørelsen :)

    SvarSlet
  3. Min er sat fast med elefantsnot. Og tak. Gud det er jeg glad for at du siger Tænk engang.

    SvarSlet
  4. altså, måske er det lige i dag at du trænger til at høre at jeg synes den her blog er så vanvittig sjov, både pga det pinke udyr, britney spears aka fuhrmann, nissetrips og den sure røv som skriver alt for lidt blog. Jeg medbragte gerne herligheder til en tur på øde ø ... bare fordi jeg tror du er herlig - selv i dødbiderudgave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha, det er en aftale, vi mødes på den øde ø. Jeg er frisk. Så kan vi bestille en Britney Spears.

      Slet
  5. HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAAAAAA
    Satans os' at medierne ikke hoppede på artiklen om jer, da I løb!

    SvarSlet
  6. Kunne du godt få dragten ren igen, eller er den opgave op til Allan? Mit løbetøj, især strømperne, blev aldrig sig selv igen efter kvindefims :-)

    SvarSlet