onsdag den 15. december 2010

Robert Downey Jr.

Kan I huske den freebee, som jeg snakkede om? Med Robert Downey Jr. At hvis han nu kom forbi og man havde et svejserelateret spørgsmål til den der Ironmandragt man var ved at lave. Så måtte knalde med ham. Godt.

Samme dag, som jeg har skrevet det, får jeg så en m e g e t hemmelig mail. Fra en veninde, som fortæller, stadig meget hemmeligt, at hun i hemmelighed har KNALDET med ham.

WTF!!! WHAT THE FUCK!

Ikke en look-alike. Men ham. The man. Ironman. Jamen jeg var ved at falde ned af stolen.

Han er jo bare et menneske, men altså, WHAT are the odds for at man står i Mojitodrop på en bar og så bliver inviteret på et 'private party' af Mr. Downey? Jamen jeg er stadig ved at falde ned af stolen.

Men jeg måtte fatte mig. For her var så en oplagt chance for at spørge detaljeret til mandens..... Men svaret, må jeg sige, var en smule skuffende. Jeg vil jo helst have et billede af at han simpelthen springer ud af den her dragt, med et GIGA 'svejseapperat'. Men det gør han ikke. Ikke fordi den var lille, men den var heller ikke stor, forlyder det.

Til gengæld var det midt i hans storhedstid, så hvad han ikke havde mellem benene, havde han i stoffer. Han rullede simpelthen hele apoteket ud. Værsgo og slug. Som man siger.

Jamen jeg er starstruck. Det kan jeg ligeså godt sige.

Det er ligesom ikke helt det samme at have været en slags kyssekærester med Carsten Krøyer fra Nice Device.

6 kommentarer:

  1. he he he, på den lumre måde. Mon ikke vi er mange der mangler at knalde idolet? Men er helt enig i at det er en freebie, hvis chancen skulle være der (at mit idol, så er nygift p.t er en minor detalje)

    SvarSlet
  2. Jeg synes altså at Carsten Krøyer er lœkker!
    mxx

    SvarSlet
  3. Uh sejt ægte-sladder!
    Jeg har kysset Nikolai Lie Kaas - men det var da han var 13 og ikke ligefrem en tøserne stod i kø efter - følte lidt jeg gjorde en god gerning;-)

    SvarSlet
  4. Hahaha...det er jo næsten som at ha' været dér selv...og tænk lige lidt over hvor Carsten Krøyer vil ha' været i dag, hvis han kørte lidt mere på historien med dig (- og ikke Tina...).

    SvarSlet
  5. Ååårrrhhhh...stoffer og Guldlok-ikke-for-stor-ikke-for-lille-penis og jeg skal komme efter dig, den mand ku' være smurt ind i gylle og ha' snot i hele hovedet og jeg ville stadig kaste mig over ham på den ret så sexuelle måde!!!

    SvarSlet
  6. Shit hvor er det vildt. Det er så vildt at det er lige før hun kan skrive på sit CV. Er OVERHOVEDET ikke misundelig.

    SvarSlet