tirsdag den 14. december 2010

Bøsserøve

Undskyld. Jeg skulle simpelthen lige være færdig med at grine. Kæft hvor er I skægge. Vil I ikke allesammen have en bog?

Okay jeg har kun een. Røvsnaps.

På den anden side føles det herligt at kunne udvælge på den helt unfair måde. Det må man jo ikke, når man er mor. Selvom man har lyst.

Og jeg faldt for: Philip Nielsen
(Send mig din adresse på annamette.fuhrmann@gmail.com)

Fordi han skrev:

Jeg skal have det lort.

Og jeg skal have det, fordi jeg sidder gud-ved-hvilken-dag, til røv-ud-på-natten, og laver projekt i det studie som om nogle år skal gøre mig til Hr. jeg-kan-det-der-med-at-være-koordinator-for-firmaer-og-sport, og fordi at jeg tissede nærmest i bukserne af grin over "Helge røvfættersovs", og med et spilt sekund(du ved, der hvor man lige akkurat når at tænke 1000 klare tanker), at den vil jeg købe til min storebror i julegave, og en til mig selv.

Se det er jo ikke flot i sig selv, men jo - for jeg er på SU(tudefjæs - ja, og fuck jer - i røvfættersovs), men mest fordi min bror bor i sydamerika, og så tit ser jeg ham ikke.

Men når vi skyper sammen, er det som om at han stadig bor ude i "ø-gaden", og vi kan snakke om patter, bussemænd, prutter og alvorlige ting, som var det at han aldrig havde flyttet.

Og den bog kunne godt være mig, i fysisk form, ude hos ham.

Og bøssejuryens kommentar til begrundelsen:
Hvis Jeppe en dag sidder og skriver på et projekt, for at tage en uddannelse, og alligevel vil bruge en skilling fra sin SU til at købe to bøger, én til ham selv og én til Kasper, for at de sammen kan sidde og pisse i bukserne over ord som røvfættersovs, mens de er på Skype og mens de savner hinanden, ja så ville jeg ikke kunne have gjort et bedre job som mor. Derfor. Så luk røven, Philip vinder.

Tak fordi I ville være med. Jeg er fandme fan af jer allesammen.

ps. nyt om Robert Downey Jr. i morgen. Stay tuned.

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅRRRRH! Så pis dog af! Fårk en lam undskyldning for en skide bog!
    Jeg vil satme også ha en!

    Mugfjams med diller på!

    SvarSlet
  2. Vidste bare du ville vælge... en MAND - du er fandenfløjtme for nem dillerfjæz

    SvarSlet
  3. Ja jeg er SÅ nem og til fals for mænd.

    SvarSlet