torsdag den 23. december 2010

Det nye Testamente

Da Thure var ramt af Man-flu var vi jo ikke sikre på at han overlevede. Derfor omsatte jeg hurtigt hans cykler i Marc Jacobs valuta. Men han døde jo ikke. Alligevel.

Det gør jeg muligvis. Har derfor lavet et testamente, I må selv snakke fordeling med Thure.

1 Mulberry taske.
1 Marc Jacobs ballerinaer i pyton skind.
1 kaninpels.
1 læderjakke fra Munderingeskompagniet.
1 Macbook Pro samt adgang til bloggen her, så den kan du også overtage.
2 tandkroner næsten nye.
10 Min Mor bøger.
5 paillet jakker (undskyld..4. Jeg skal have den ene på selv).
Ukendt antal neon-neglelakker.
2 puder fra Hay som kradser, men de er pæne.
4 kaffekopper fra Royal Cph.
5 tætskrevne notesbøger med idéer. Du vælger bare en af dem og bliver stinkerig. Helt sikkert.
Kursusmateriale, så du kan starte din egen virksomhed. Nååem det kunne da godt være.
1 glas Nescafe.
4 skumjulemænd.....3...nej 2. okay du får 2.
8 par Ray Bans (hold KÆFT du er heldig).
1 russerhue i hvid kaninpels
1 rød læbestift
Adgangskoderne til mit liv, så kan du læse om mit hemmelig spionliv i Rusland.

Pøj-pøj med fordelingen.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg snupper tasken, MacBooken og de royale kopper. Og så stik mig da også lige en skumjulemand... TAK!
    Og glædelig jul. Og tillykke med fødselsdagen.
    Og pis, intet at det der bliver jo mit - for du overlever, sådan er mit held nemlig :( Hæ hæ!

    SvarSlet
  3. Årh Annamette, du er sgu morsom. God bedring, god fødselsdag, god jul og god røv - som vi siger :)

    SvarSlet
  4. Jeg snupper gerne et par Rayban... kæft du er heldig - 8 par!!!
    God bedring og god jul, er selv syg, så kunne godt bruge de skum-julemænd!

    SvarSlet
  5. Altså, det kan enhver jo komme og sige. Jeg synes, vi er nødt til at se nogle billeder. For eksempel Annamette iført neon neglelak, rød løbestift, slangeskindssko, to skumjulemænd og så den kanin på hovedet. Du kan eventuelt tage et par Ray Ban på, hvis du føler dig for eksponeret?

    God bedring!

    SvarSlet