søndag den 19. juli 2009

Tak

Jeg vil bare sige tak til alle jer der læser med her på bloggen, der kun er nogle måneder gammel. Jeg er virkelig taknemmelig for hvert et lille klik, der fører jer ind i mine skriblerier.

Jeg når ikke altid at svare tilbage på kommentarerne, men jeg har jer altid i tankerne.

Jeg har sjældent oplevet et sted, hvor kvinder, på den måde, er kvinder bedst, og hvor jeg oplever en kæmpe opbakning og hep fra sidelinien. Og i morges fandt jeg ud af at jeg har en fast læser på 84 år. Come on - det er sgu da fedt!

Det er meget meget rart at gå ned ad grusvejen, når sådan nogle som jer piler hen over vejen hele tiden.

Tusind tak.

4 kommentarer:

  1. Hej Annamette

    Det er os der takker, fordi du deler. Nu er jeg fast læser af 4-5 blogs skrevet af og for mødre, og som du selv er inde på så er det kvinder når kvinder er bedst. Mødregrupper i cyberspace. Kan det blive bedre :-) ?

    Jeg NYYYDER at være på barsel (er ovre de første hårde måneder), og jeg gruer for den dag (blot 2 1/2 måned væk) hvor jeg atter skal på arbejdet. Jeg savner så samtidigt at være noget i kraft af mig selv og ikke bare i kraft af at være min søns mor. Vist meget normal følelse.

    Summa-summarum: Jeg bruger din (og andres blogs) i at blive bekræftet i at der er en verden derude, og at andre end mig står med de samme glæder og udfordringer når det gælder det allerbedste vi har nemlig vores dejlige unger.

    Kh fra Jette

    SvarSlet
  2. Der hvor godtfolk er kommer godtfolk vel til ;).

    Knus,
    Synne
    http://synne-petersen.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Yæsyæs. Selvfølgelig er vi her. Og snager i alt. Har du ikke noget mere, du vil dele? ;)

    Og ja. Det er virkelig et sted, hvor kvinder opfører sig ordentligt og søstersolidarisk over for hinanden. Der kan ellers være langt imellem nogle gange...

    SvarSlet
  4. Jeg nyder at læse med. Du skriver så dejligt humoristisk og oprigtigt.

    Jeg er selv mor til verdens dejligste lille pige på 7 måneder. Det vil sige lille og lille, hun har nu rundet de 10 kg! Søvn er ikke rigtig noget, som vi bruger her på matriklen. Lagde ud med 9 ugers kolik og nu sover hun max 2 timer ad gangen. Så jeg er godt træt. Som i TRÆT. Men så snart jeg har en ledig stund, sniger jeg på nettet og tjekker din blog.

    Tak for ærligheden og den altid gode underholdning.

    Glæder mig til at læse meget mere fremover.

    SvarSlet