mandag den 27. juli 2009

Achtung baby!

Nogen har taget min hjerne. Jeg opdagede det for lidt siden. Hvor er den?

Jeg har lister over hvad jeg gerne vil nå i ferien og der er kun een ting at gøre: sætte det ene ben foran det andet og gå i gang. Faktisk er det kun gode projekter, men jeg går i stå. Bare der er det mindste går jeg i stå. Jeg er ligesom de der får, som når de bliver bange, får stive ben og dratter om på ryggen med alle fire stænger i vejret. Så ligger de der. Helt paralyseret.

Faktisk kan jeg være bekymret for at jeg har stemmeret, for mine hormoner styrer al aktivitet, og jeg er bange for at jeg i et svagt øjeblik ville kunne give Pia Kjærsgaard staffetten til næste statsministerpost. Så er den gal.

Jeg er ikke mig selv. Jeg er et stort gravid-hormon med ben. Som går rundt og har glemt armene til at udføre ting.

Hvor lagde jeg forresten de skraldesække til mit tøj til loppemarkedet?




2 kommentarer:

  1. Hej Annamette! Hvor får jeg fat i "Min elskede"? Jeg MÅ ha' fingre i den.
    Og P.S. føder du ikke snart?

    SvarSlet
  2. Hej Ida
    Der var du dæleme heldig. Jeg har een enkelt ekstra stående, som jeg lige har spottet på reolen. Den er vist udsolgt i div. butikker. Og gid jeg fødte her til aften, desværre først d. 24 august.

    SvarSlet