onsdag den 22. juli 2009

Ferie Mojo

Det er fanden fiseme ikke meget bloggeri det bliver til her i ferien. Men jeg er her. Med alle mine tanker.

Vi er i dobbelt A, hvor mormor er skiftet ud med farmor, og hvor vi, Thure og mig, suger til os af opvartning, pasning og frihed som to gamle sultne sugemaller. Kasper leger og leger og leger, og vi nyder og nyder og nyder af alenetid, biografture og kæresterier.

Det har virkelig vist sig, som en rigtig god prioritering, at vi får en på forkæleren, inden barn nr. 2 kommer ud. Jeg anbefaler det på det kraftigste.

I morgen drager vi med DSB tilbage til lorteøen, og har en hviledag inden vi nok lige skal skal feste igennem til et bryllup på lørdag, med efterfølgende hotel-overnatning på SAS. (Tak mor). Helt indtil søndag skal jeg lade som om jeg drikker mig rockstjernefuld i minibaren, ligge i det knitrene hotelsengetøj, og flyde rundt i et badekar og føle mig bare en smule vægtløs.

Så bortset fra, at jeg går som en brækket arm, der ligner en der har en brækket røv, så går det ret godt.

Og ps. det skal jeg lige huske på i morgen kl. 10.59, hvor vi skal sidde 4.5 time i vogn 22 med Kasper.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hold da op det lyder dejligt det der opvartning. Bare man kunne få lidt af det!
    Ha god tur hjem. Ha festligt bryllup, og ha skøn nat. Og så ses vi vel til noget kaffeværk efter ferien?
    KH L

    SvarSlet
  3. Randi: Jeg nåede lige at læse dit indlæg, som nu er væk. Ville bare lige sige tak for kommentaren ;-)

    Line: Jeps lad os kaffe i næste uge.

    SvarSlet
  4. Åh yes, brækket røv - der er jeg også. Det er fiks at se på tror jeg.

    SvarSlet
  5. Arv. Husker med al tydelighed, hvordan det var. Og fandme stadig er af og til, æv! Håber, du kom helskindet igennem det?

    SvarSlet