søndag den 15. maj 2011

Søndagsgaven


Lige nu sidder jeg i et køkken. Min svigermors køkken i Ålborg, hvor Jeppe har fundet et stativ med bestik og nu leger en form for bestik-Mikado, mens han hiver mig i benene fordi det er min tur.

Jeg prøver venligt, men bestemt at forklare ham, at jeg altså skal have givet den gave væk. Det vil han skide på. Han råber bare højere. Så kort, men godt: i dag kan du vinde en bog om at komme i form på farten. Den er venligst doneret til Fuhrmanns Tombola af Else Marie , som havde opsnuset gaveregnen og gerne ville lægge hele tre bøger i puljen.

Smid en kommentar og kom i form, så du kan smugtræne og løbe fra Maren og mig, når vi begiver os ud i verdens dummeste forsøg: at løbe 10 km til Spartas løb d. 19. juni.

og ps. fordi min weekend har været rimeligt meget børn-i-benene-agtig, så slutter gaveregnen ikke før i morgen, da jeg ikke nåede at poste lørdagsgaven i går. Altså sidste gave i morgen. Men husk, at du stadig kan nå at lægge din kommentar ved de andre gaver....som jeg ikke kan linke til, da Jeppe nu har startet sirenen og er iført fire gafler nede på gulvet...gotta go.

40 kommentarer:

  1. Jeg er med!

    Tror jeg nok.. For jeg er sgu lidt bange for på forhånd at den bog her vil ha mig op af sofaen, i nogle løbesko og vil gi mig sved på panden! Og jeg vil sgu hellere ha noget der hedder "I form med et trylleslag" - og som gerne må komme i pilleform på glas..

    Men okay - jeg er med! For hvis du virkelig tropper op i den pink dragt 19/6, så skal jeg sgu da kunne følge med (og helst kunne følge med, mens jeg griner)!

    SvarSlet
  2. Også mig. Ikke det med de 10 km, men det med at i det mindste blive inspireret til at gøre noget ved den her krop jeg er omgivet af.

    SvarSlet
  3. Fede gaver - den her vil jeg også gerne eje! og hatten af for dit kæmpestore multitasking-talent - at tænke klart, formulere korrekte sætninger og ovenikøbet lyde rigtigvenlig samtidig med at manleger bestikmikado med insisterende barn, det er noget af en præstation!
    God søndag til dig og dine

    SvarSlet
  4. Jeg er stadig på da ;)

    SvarSlet
  5. Pick me, er så flad og trænger til et kæmpe los i numsen!

    SvarSlet
  6. Ohh lige hvad jeg trænger til, I´m all in!!! ;)

    SvarSlet
  7. Hvis jeg vinder bogen, så lover jeg a lære Jeppe hvordan de gafler skal bruges til at lave ordentlige lyde!

    SvarSlet
  8. Jeg er også med. Så jeg kan prøve det der "i form", alle snakker så meget om.

    SvarSlet
  9. Jeg vil også i form! Hilsen Mette H.

    SvarSlet
  10. Det ville godtnok klæde mig med denne bog, så den må jeg hellere prøve at vinde. :)

    SvarSlet
  11. Uh! vælg mig, vælg mig! :D

    SvarSlet
  12. Den vil jeg gerne vinde! Tak for en generøs uge.

    SvarSlet
  13. Selvom Nabo-Mette sikkert skælder mig ud (igen) og siger at det altså er hendes gave, smider jeg gerne et lod i puljen - igen!

    Klem Lene

    SvarSlet
  14. Jeg er også med - nu har jeg løbet i 1,5 måned og nyhedens interesse er ved at lægge sig... så jeg har brug for inspiration!

    SvarSlet
  15. Jeg er også med!

    SvarSlet
  16. Må bare vinde den bog, trænger så meget til at få inspiration, føler jo aldrig jeg har tid.

    SvarSlet
  17. Den er jeg også med på. :)

    SvarSlet
  18. Damn Nabo-Lene ;-), du er altid lige lidt hurtigere end mig - DERFOR må jeg eje denne bog, så jeg kan blive MEGAhurtig ;-)

    SvarSlet
  19. Jeg er med, helt sikkert!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  20. Det var da en god og nyttig gave! Haps!

    SvarSlet
  21. Jeg er med. Lover du så jeg kommer i form hvis jeg læser den bog?

    SvarSlet
  22. Altså med mit held, så vinder jeg garanteret den, og så er jeg jo nødt til at komme igang med den der form

    SvarSlet
  23. Jep jep jep!!!

    SvarSlet
  24. Det er vist tiltrængt...

    SvarSlet
  25. Bedre end at være i kageform ;-)

    SvarSlet
  26. Melder mig på banen:-) Er startet op på at løbe uden nogen siden at have gjort det før - troede faktisk det var mig en fysisk umulighed:-) Men løb i lørdags hele 12 min - går dog efter de 5 km og DHL de 10 km må vist vente - så vil rigtig gerne inspireres - så please vælg mig:-)
    Kh Mia

    SvarSlet
  27. Den vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  28. Jeg kan godt burge lidt ekstra form i disse dage! Skal lige om lidt løbe et helt marathon....

    SvarSlet
  29. Den vil jeg gerne læse. MVH Nya Holm

    SvarSlet
  30. Jeg forsøger stædigt at holde fast i løbetræningen...Så boggaven ja tak!

    SvarSlet
  31. Hmm, var bare sikker på, at jeg var tilmeldt - men gør det lige igen...

    Inden for ca. 2 uger popper jeg barn nr. 2 - og så snart jeg kan løbe (uden at tisse i bukserne), må jeg vist hellere komme i sving;o) Så jeg er totalt meget med på den her...

    SvarSlet
  32. I'm in. Den 19. juni har jeg nemlig planer om at føde et barn (ja. Jeg er sådan en, der føder lige præcis på terminen), så jeg kan ikke Spartaløbe og må altså hellere få motioneret på anden vis.

    SvarSlet
  33. Pick me, Pick me ;-)

    SvarSlet
  34. Kan man stadig nå det? Så er jeg helt klart med :-)
    (Og jeg ville sååå gerne have været med i nogle af de tidligere, men Blogger var nede, så jeg kunne ikke kommentere)...

    SvarSlet