onsdag den 12. januar 2011

In my dreams

Ehm...Pernille, damen bag bøgerne Find din Passion og Udlev din passion sendte mig denne liste på en mail for nogle dage siden. Den er at finde i en af hendes bøger over passionerede drømme. Den er fra 2008. Og ser liiiidt anderledes ud i dag.

Men her er den og jeg kan nu se, at jeg er nød til at blive 214 år, og at man ikke på nogen måde kan anklage mig for ikke at pege i 1000 retninger.

  • Børnebogsforfatter
  • Rejsearrangør af ture til hest i Colorado. En tur på en uge med egen kok, lækre shelters, og vild natur.
  • Indehaver af børnebogsbutik.
  • Designer af tøjkollektion for kvinder. Tegninger af to tasker, fire bluser, en frakke og fem par bukser er lavet.(jamen det er ikke engang løgn, vel Sarah?)
  • Grafisk designer.
  • Skiguide i Rocky Mountains.
  • Lære at spille trommer
  • Rejse rundt i verden som klassisk koncertpianist.
  • Egen internetradiostation med podcasts med coaching programmer og kvindekoncept.
  • TV-vært på rejseprogrammer verden over.
  • Sejle til Grønland med min far på et stort tankskib og lave en dokumentarfilm om det. Vi fik kontakt efter 17 års adskillelse.
  • Starte mit eget ban.
  • Gæstgiver på Bornholm med eget pensionat.
  • Redaktør på Magasin til Mødre
  • TV-idé: finde fem hjemløse og give dem en dag i himlen. Hotel, nyt tøj, nyt hår, mad, massage, forkælelse, og 10.000 kroner som startkapital til deres drømme.
  • Opfinde en psykisk førstehjælpskasse.
  • Butiksejer med dansk tøj i Berlin.
  • Synge på Orange scene på Roskilde festival.
  • Arbejde på et filmset.
  • Filminstruktør
  • Manuskriptforfatter
  • Selvstændig med eget idé-firma.
  • Bo og arbejde 3 måneder om året med min familie et varmt sted, hvor vi holder forskellige kurser.
  • Løbe et maraton på rulleskøjter.

...og ps. i henhold til listen aka tusind retninger aka 1 mio. bolde i luften aka gøglertype, så dukker jeg op, in persona, som det 4. billede efter en vittighedstegning af Wulff Morgenthaler, hvis man googler 'gøgler'. Fedt nok.

1 kommentar: