torsdag den 20. august 2009

Agurken igen


'Hold nu lige kæft', var min første tanke, da jeg læste Julias seneste indlæg om at være en reklameluder. Det er jo ikke ligefrem fordi hun har klistret et ulovligt banner op på rådhuspladsen med 20% på kokain. Vel.
At der så sidder nogen derude med agurkerne så langt oppe i røven, at de kan stille an med en forknotten mine over at man anbefaler hinanden.....jamen jeg fatter det ikke.

Men hey, jeg vil gerne være en reklameluder og stille skarpt på en række mennesker, som beriger mit liv. Med 100%.

Lad mig starte med det du ser på billedet herover. Der ligger nemlig verdens fedeste broderi, lavet af Ida. Jeg anbefaler det på det varmeste, det har gjort mit liv sjovere. De to tæpper, er strikket af min svigermor Eva, og havde hun en webshop, så ville jeg til enhver tid råbe til alle, at de skulle købe hendes sirlige og helt perfekte strikting. Det har hun ikke, men man kan godt bestille.
Jeg vil gerne gøre reklame for min mand, Thure, der udover at skrive om adventure og sure løbesokker, ville gøre verden gladere, hvis hans fantastiske pen kom ned i bogform. Han skriver så det synger, og kunne han leve af det, ville en del af min verdens lykke være gjort.

Min long time veninde Mette, sørger for, at en lang række damer får gang i deres butik med succes. De bliver simpelthen gladere mennesker af at gå på hendes kurser, og hører jeg om en form for rabat, så skal I være de første til at få det af vide.

Lad mig endnu engang gøre reklame for min veninde Sarah, som jeg har omtalt før, og som laver så fede ting, at man kun kan elske det.

Min nabo Laura, som er designer, stylist og trendspotter med en næse så skarp for det der rører sig, at vi andre ikke burde leve uden. Hun er snart på vej med en overraskelse, og den kan I allesammen glæde jer til.

Sidst men ikke mindst, vil jeg være så egocentreret at gøre reklame for mig selv. Jeg har skrevet en bog, der hedder Min Mor, som bliver genoptrykt og som udkommer 1. oktober. Og kunne jeg plastre hele verden til med den, så gjorde jeg det. Jeg synes i al beskedenhed, at det er en fantastisk dejlig bog, som I kan glæde jer til. Og når vi når lidt nærmere udgivelses datoen, skal jeg nok råbe højt om give-aways.

Hurra.

2 kommentarer:

  1. Hej Annamette! Godt at se at broderiet nåede frem. Det skal lige siges, at det altså sagtens kan stryges. Det er bomuldstråd på hørlærred, og det blev nok lidt krøllet i kuverten, kan jeg forestille mig.

    SvarSlet
  2. Ad sære vildveje nåede jeg frem til din blog. Fed blog og fantastisk post!

    SvarSlet