tirsdag den 5. juli 2011

Tjekliste

Skal virkeligvirkeligvirkelig blive bedre til at forberede mig. Men efter fire komma et halvt år med unger om benene er det som om min venstre hjernehalvdel har muteret sig over i den højre...eller er det omvendt? Kan ikke huske. Mit sprogcenter lider også. Men sommersumarum, center for logistik er afgået ved døden. RIP.

Derfor ser tjeklisten sådan her ud et døgn inden løbet:

1. Mangler løbetop, som er den e n e s t e jeg har, der ikke glider op over mavedellen, når jeg løber.
2. Skulle have hentet den i sidste uge, da den ligger i et fotostudie og fotograf vistnokogsåsagdeathantogpåferie.
3a. Kan ikke nå at købe ny i morgen.
3b. Idiot. 
4. Pink dragt ryddet op. Og nu lagt et sted jeg ikke kan finde. Noooooooo.
5.Fåååååååååårk.
6. Okay finder den om lidt.
7. Mangler løbedims til armen, så jeg ikke skal løbe som en spastiker med iPhone i hånden, viklet ind i ledninger.
8. Og hvornår fanden skal jeg så lige nå at købe den? Spasser.
9. To ens løbesokker: tjek!
10. Top til at holde deller og bryster på plads: tjek!
11. Løbesko: tje.........vent nu lige.....hvor fa.....der  er kun den ene har de unger nu igen leget med mine sko aaarrrrgggg..okay der var den.
12. Spilleliste der skal redde mit liv: tjek!
13. Erindring om at jeg sidste løbetur var ved at dø over at løbe 4.3 km til selvsamme Strandpark.
14. Øjne, der stirrer tomt ud i luften: tjek!
15. Trusser, der ikke deler røven i tre: tjek!
16. Dødsnoia over at falde omkuld på vejen: tjek!
17. Dødsnoia over at nogle opdager mig på ruten: tjek!

Det eneste der redder mig er at Boot Camp-nazien, sagde at jeg skulle huske at spise kulhydrater her til aften. Det tager jeg helt bogstaveligt og gennemtrawler skufferne for fuldkornspasta slik.

5 kommentarer:

  1. hvor mødes vi? jeg tager pink nittearmbånd på så jeg ikke er til at tage fejl af - og matcher din løbedragt :-)

    SvarSlet
  2. haha, the pink ladies! Det skal nok gå godt, med mindre det der OMG lige var et OMG skulle Anna med OMG, hvor er billetterne OMG Hvor er Maren OMG, hvor er Helle OMG OMG. Jeg glæder mig til billederne, hvis du ikke finder en iphone dimmer, så put iPhone ind imellem brysterne, det ser næsten ikke dumt ud.

    OMG Nu har det her vindue med ordgodkendelse så stået åben i hvad 20 minutter My brain must be leaking

    SvarSlet
  3. Hvordan fanden kan du få underhylere der ikke deler din røv i tre? Jeg mener, har Thure lånt dig en af sine faldskærme?

    SvarSlet
  4. Hvad tid er det der løb? Jeg tror da jeg vil tage familien under armen og gå en tur i strandparken i morgen - det lyder jo som om det bliver et yndigt syn:-)

    SvarSlet