tirsdag den 12. juli 2011

Hil være Hilde

Nå. Så var der nogen der meldte sig i De Store Nosses Klub. Hilde har nemlig sendt mig en mail, hvor hun skriver:

Hej Annamette!
 
Så blev det mig der skal løbe i kondomdragten? Tror jeg falder i dum-nok-til-at-gøre-det-kategorien, men siden jeg er norsk kan jeg jo håbe på at i ingen der hjemme læser din blog.. eller:-)..?

Anyway, jeg er helt frisk på en 10 km løbetur med dig. Glæder mig faktisk også en lille smule..

Og her gik jeg og troede, at dragten bare var pink og hæslig, men når den giver assosiationer til et kondom, så har den nået nye højder. Vil jeg mene. Og jeg løber med Hilde i kondomet til et løb i allernærmeste fremtid.

Ja I skal sgu holde fast i sadlen derude.

6 kommentarer:

  1. Just count me in. Det var vist mig, der krydsede stregen først i sidste uge. Har bare været lidt fraværende i cyberspace. Men jeg løber gerne med.

    SvarSlet
  2. I er jo syge i hovedet. Jeg kommer og kaster og ting efter jer, når I passerer målstregen.

    SvarSlet
  3. Maren jeg vil hellere binde en røvfuld konservesdåser på deres siamesiske kondomdragt!

    SvarSlet
  4. Kast I bare lort efter mig. Det præller af på min sorte stramme dragt. HehehehehehHEHEHEHEHEHEHEEEE.

    SvarSlet
  5. Hvis I smutter forbi Fyn/Jylland til det der løb, så kommer jeg og hepper!

    P.S. Det ku' jo fx være:
    Hannerupløbet den 28.8 (godt nok "kun" 9,6 km, men er I friske er der også ½marathon) -> http://www.hanneruplobet.dk

    Kongebroløbet den 10.9 (godt nok "kun" 9,6 km) -> http://mffi.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=154&Itemid=67

    //Louise T.

    SvarSlet
  6. Åh nei du Hilde, det finns lesere av Fuhrmann i Oslo :-D. Men denne læser har i dag været en idiot og meldt sig til "10 for Grete" 25. september. Nogen som vil være med?

    SvarSlet