torsdag den 7. juli 2011

1.04

12 kommentarer:

  1. way to go - det var pink spandex der gjorde det (og måske al fortræningen), eller også var der en masse der stod og stirrede ondt på dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej!

    SvarSlet
  3. Så sejt!

    //Louise T.

    SvarSlet
  4. Det var sgu da flot!
    Dem kan du sagtens løbe nogen flere af....

    SvarSlet
  5. Det vil jeg også lære!

    SvarSlet
  6. Superflot! Jeg glæder mig til at se genudsendelsen af aftenshowet her kl 10.00, i håb om at spotte en pink spandex dragt, med yndige sløjfer på skuldrene.
    Ivalo

    SvarSlet
  7. Og du så altså virkelig overraskende godt ud i det der pink outfit - og med meget overbevisende løbestil!

    SvarSlet
  8. Tak tak tak tak, jeg vender tilbage senere med en løbsrapport, jeg venter på billeder nemlig.

    SvarSlet
  9. Godt gået :o]]

    SvarSlet
  10. Nice! Så var mit bud (1:07:03, tror jeg det var) jo ikke så langt fra! :D

    SvarSlet