mandag den 25. juli 2011

Fri mig fra virkeligheden - nu med håndklæder

Jeg overspringshandler fra verden og har nu fundet et af de helt gode blogindlæg frem. Nemlig et om håndklæder. Og Mummi. Jeg er ikke selv helt vildt hooked på Mummi. Kan godt se det grafisk lækre ved det og hvordan stregerne og farverne passer ind i et børneunivers - på den fede Marimekko-måde. Jeg når bare aldrig selv så langt. Vi ender altid med et bilgulvtæppe fra Ikea og voldmange biler stablet i hver sin pangfarve på hver sin hylde - fra Ikea.
Anyways. Sidste år, da vi var på ferie i Sverige købte vi et håndklæde med Peter Pedal på en færge, hvor de havde Peter Pedal TEMA. Jojo. De har ikke kedet sig på markedsføringsudviklingen. Peter Pedal pomfritter og Peter Pedal pølser - det æder aber sgda ikke? Nå. Men i hvert fald så har Kasper elsket sit håndklæde lige siden og han elsker også at HANS håndklæde ligger blandt vores i skabet. Så er man, ifølge ham, noget ved musikken.

Man skal en tur med Stena Line for at få fingre i det, og det gider I ikke. Heller ikke selvom I skal. Så derfor fandt jeg disse fine nogle fra Finland. Jamen de er da pæne. Ik? Gør verden lidt pænere at se på. Pæn overflade. Jo tak. Bare lige i dag. Hvor den ellers er så grim. 






1 kommentar: