torsdag den 28. januar 2010

Morsangen - forbudt for børn

Jeg har haft begge drenge hjemme i dag, og det betyder dobbelt op på bleer og i dag har det været de fæle bleers dag. I tell you.

Så er det man igen må bryde ud i sang og i dag er der digtet frit efter MC Einar hamselv, og der er blevet plads til alle de forbudte mor-ord.

Hvis du vil ha opfrisket beatet så skru op og syng teksten højere end Einar.

Mel. Arh dér!

Min jordemoder har sagt, at jeg ska' opfør' mig pænt

man får jo de børn, som man selv har fortjent

og det gør man vel, man skal være reel

man skal elske sine børn, som man elsker sig selv

Okay, det har jeg lært, men jeg har altid haft svært

ved søvnløse nætter og babyfjært

hver dag jeg kigger ned bliver jeg rimelig lost

for han ligger der og lugter surt af blåskimmelost

den sure babyrøv, jeg hader den klamme

stank og si'r: "Brug potten den er til for det samme!"

og hans evige bræg om sit velbehag

der skal passes og plejes til man korser sig

Den nar!


Arh der!

Jeg siger fra her

fordi mor her

ka' ikke klar' mer'

jeg syn's jeg vader i bleer

jeg er ved at blive skør

og jeg hader all' det gylp

der skader mit humør

Arh der!


Og ps. jeg ved du aldrig har sagt nar til dit barn, selvfølgelig ikke.

19 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha...hvor får du det fra.

    Og apropo Libero, så har de også en ble (tror at det er 6'eren) hvor der står "Think big". Det skræmmer mig lidt at de skriver det bag på en ble. Enten betyder det 1: stor røv i den ble eller 2: stor lort i den ble.
    Erfaring siger mig nr. 2...

    SvarSlet
  2. Tænk en gang sikke et overskud og kreativitet, så genialt vil jeg også reagere på lortebleer.

    Kh
    Lykke

    SvarSlet
  3. Åh Annamette, hold da kaje hvor er du sjov!

    SvarSlet
  4. Der er da en lille festsanger gemt i dig... ;)

    SvarSlet
  5. Hang in there, smukke og tak for sangen. glæd dig til str. 5. Der står "stand tall" ! Kram

    SvarSlet
  6. Vist nok også det, der var værre (altså i forhold til nar). Tak for grinet.

    SvarSlet
  7. HA HAAA (nej, lige præcis nar har jeg ikke kaldt dem, men en sen nattetime er de vistnok begge blevet kaldt dét, der er værre....)
    Gid jeg havde så meget overskud som dig på de dér lortedage ;-)
    Kh

    SvarSlet
  8. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Glæder mig virkelig til at bruge den. 'Hold nu kæft, din lille nar!' ;-D

    SvarSlet
  9. HÆHÆ, ja, flet næbbet, din narrøv og brug potten. fjols! eller noget....:)

    SvarSlet
  10. Åhh, fantastsik på sådan en fredag.
    Godt man er nået forbi der.........
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  11. Du er for sej, og gør det lige lidt lettere at være mig/mor indimellem.

    SvarSlet
  12. Tak for et skønt fredagsgrin!

    SvarSlet
  13. Synes du virkelig, den er forbudt for børn? Mine børn på 9, 5 og 2 ville da dø af grin over den sang. Jeg bliver da nødt til at synge den for dem:-)

    SvarSlet
  14. Tusinde millioner gange tak - det var absolut lige det, jeg havde brug for idag...

    SvarSlet
  15. Hahahaha - åhhhh, hvor jeg savner dig, når jeg læser den sang der. Du er fandme for sjov! Arh dér!

    SvarSlet
  16. Tak skønne damer for alle jeres kommentarer. Jeg synes helt klart vi skal lave et kor. Anne, du er gospel-dame right? Kunne man ikke lave en mor koncert hvor vi allesammen meget højt synger lungerne ud med en rap-sang?
    Nå, men godt at I fik grinet, og jeg håber fanden fiseme at I bruger sangen i løbet af ugen. Jeg har allerede hvæset den ud mellem tænderne i dag ;-)

    SvarSlet
  17. Jojo, et morkor! Så kan vi turnere rundt til mødregrupperne. Det bliver en kæmpe succes.

    SvarSlet