søndag den 17. januar 2010

Foredrag - tjek it out

Tag fri fra det hele på tirsdag og kom til foredrag. Sammen med 3 dejlige damer, som snakker ørene af os om alt det de ved noget om.

Tag nu Dorthe. Hun er en ørn til at rydde op og har været så venlig at tage billeder af mit soveværelse, som siden Jeppe flyttede ind har lignet et bombekrater med så absolut dårlige opbevaringsløsninger. Jeg er debil på det område, så jeg glæder mig til at der bliver delt ud af gode råd.

Og jeg glæder mig til det hele. Og en aften ude af huset. "Me-time, me-time, me-time", råber jeg allerede.



Foredrag – Love it or leave it.

Tirsdag d. 19. januar 2010 får du muligheden for at møde hele 3 forskellige kvinder med noget på hjertet, på én aften. Under fællesnævneren ”Love It Or Leave It”, som ganske enkelt er 3 bud på hvordan du skaber personlighed med oprydning, i bolig indretning og på din blog.

Dorthe Mey Jensen – Oprydning

Hvis du ikke kan finde ro i dit eget hjem og har mistet overblikket over hele familiens rod, så er Dorthe Mey Jensens foredrag lige noget for dig. Få tips og tricks til hvordan du kan lette din hverdag ved hjælp af enkle idéer inden for oprydning.

Se også nærmere på www.DorthesRoderier.blogspot.com og Facebook.


Lotte Lova – Personlig indretning

Dit hjem afspejler dit indre og det er en nem og god måde at tage temperaturen på din nuværende livssituation. Lotte Lova giver dig ideer til hvordan du nemt og billigt kan skabe et hjem der afspejler din personlig.

En god appetitvækker til foredraget ”Sådan skaber du et autentisk hjem”.

Se også nærmere på www.lottelova.com og www.facebook.com/LovaLykke.


Julia Lahme – Blogging.

De fleste af os har behov for at udtrykke os selv kreativt. Blogging giver dig unikke muligheder for at gøre netop det, og for at bruge det du laver både personligt og professionelt. Mød Julia og hør, hvorfor du ikke kan undvære en blog, og et kreativt rum, der er helt dit eget.

Se også nærmere på julialahme.com

Foredraget er tirsdag d. 19. januar kl. 19-21 – Jagtvej 111C, Baghuset, 2200 København

Prisen er 100 kr. – Tilmelding på dorthemey@gmail.com (begrænset antal pladser – så meld dig til med det samme og husk at melde dig fra igen, hvis du alligevel ikke kan komme)

5 kommentarer:

  1. Jeg gentager mig selv, jeg ved det, men HVORFOR var det nu lige, at vi flyttede fra København?
    Det der græsplæne er i øvrigt vildt opreklameret! man skal endda selv slå det...

    Jeg håber du får en interessant tirsdag aften. Jeg ville med glæde have smidt 100,- efter en aften ud af huset -og så i godt selskab:)

    SvarSlet
  2. Ja hvorfor var det lige at JEG også flyttede fra Kbh? Kunne I lave et copy-paste arrangement i Århus..please? kh Anette

    SvarSlet
  3. Tusind tak Annamette - må dog indrømme at dit soveværelse er blevet "klippet ud" af foredraget, men børneværelset og vasketøjskurvet er dog stadig med! ;o) Glæder mig til at høre hvad du synes om det!

    Til de damer Lis og Anette vil jeg sige at det er oppe og vende om vi skal holde arrengementet i Århus. Så smid mig gerne en mail hvis I har lyst til at få mere info om det på et senere tidspunkt! Dorthemey@gmail.com

    Kærligst Dorthe

    SvarSlet
  4. Årh ja manner, så tager jeg slik med ;-)

    SvarSlet