torsdag den 31. december 2009

Happy new year

Kære læsere af min blog. Rigtigt godt nytår til jer alle.

Jeg er syg og ligger under min dyne i al Thures ekspeditionsundertøj og fryser. Har måttet aflyse gæster, og har nu verdens største islagkage og fire flasker Asti, som står og glor på mig.

Har ikke hjerneceller til at skrive et forkromet indlæg, men jeg skylder jer at sige tak. Tak fordi I læste med, og tak for alle jeres uundværlige kommentarer.

Jeg kastede op det meste af 2009, men fik til gengæld Jeppe for alle mine anstrengelser. Kasper begyndte i børnehave og er nu ifølge hamselv verdens største dreng, der ligefør kom og gav mig et knus og et smækkys og sagde at jeg var hans bedste mor. Så bliver året ikke bedre.

Lad os ses i 2010, jeg glæder mig helt vildt til at træde ind i det.

Skål!

7 kommentarer:

  1. Godt nytår og god bedring, din stakkel. Men islagkage lyder nu ikke værst, hvis man ligger feberhed under dynen. Uhm, bliver helt lækkersulten, håber, vores værter har sørget for noget i samme stil!
    :-)

    SvarSlet
  2. Godt og lykkebringende Nytår til dig og familien.
    God Bedring
    Kh sandra.
    Ps. Tak for en super god og sjov blog;-)

    SvarSlet
  3. Godt nytår og god bedring.:0)

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår og god bedring!

    SvarSlet
  5. Godt nytår, Annamette, håber, du er ovensengs igen? Det er SÅ fedt, når de små nurser en, når man er syg. He. Dejlige unger. Og skål! Du har veæ noget Asti, du skal ha' drukket? Det er jo ikke det værste....

    SvarSlet
  6. Godt at høre at du alligevel kom ind i 2010 med stil - glæder mig vildt til at følge din altid fantastiske blog i det nye år.

    Lots of luv
    Rasmus

    SvarSlet