søndag den 6. december 2009

Tidsrøverne


6 kommentarer:

  1. Ha ha, hvor er det dog bare de dejligste små julemus, man kan tænke sig! Skønne drenge!

    SvarSlet
  2. De er skønne!! (Og jeg synes altså de ligner dig selv om du siger noget andet (ved godt jeg kun kender dig fra billedet her på bloggen)).

    SvarSlet
  3. Det er første gang jeg ser den store.. dejlige drenge du har.. også med ører!

    SvarSlet
  4. Åh Tak Dorte, de siger ellers aaaaaaltid, at de ligner deres far. Men hehe.

    SvarSlet
  5. Jeg holder med Dorte. Kasper ligeer dig fuldkommen! Find lige et billede fra dengang du var næsten 3 år. Det behøver ikke være et med ører. Jeg vil vædde med, du så ud ligesom Kasper.
    Kh,
    Anna

    SvarSlet
  6. Men nogle lækre af slagsen - tidsrøvere altså.

    SvarSlet