onsdag den 9. december 2009

À la orange





For meget lang tid siden, blev jeg udfordret af Astrid. Jeg skulle finde alle de orange ting, som jeg kunne i min lejlighed. Orange, tænkte jeg. Jeg har da ikke en skid orange. Men det havde jeg. Se selv.




Vores græskarmand, som hedder Pernille


Thure er vokset op på Grønland, han har krydset indlandsisen, og ringede til mig deroppefra, altså midt ude fra isen, fra en satelittelefon, før vi blev kærester. Min far har boet 12 år på Grønland, så selvom jeg har aldrig selv har været der, elsker jeg den historie den har i mit liv.


Jeppes legekat, som han endnu ikke helt har krammet på. Selvom den både kan dinge og knitre.


Min yndlingsknage. Når vi får en større lejlighed, så skal jeg tapesere med de knager her, som fåes i alle mulige farver.


Noget af vores julepynt. Jeg er bidt af et galt plexiglas og er derfor meget forelsket i ting fra Daisy-Christmas.


I et liv med to børn, er det meget rart at at have en 1/4 liter kærlighed ved hånden. Hvis man skulle ha' glemt den.



4 kommentarer:

  1. Ihh, det er nogle fine ting. Jeg tror heller ikke jeg kan skrabe meget orange sammen herhjemme. Men katten har jeg også, eller Johan og Julie har den - delekat - og den er et kæmpe hit!
    Blandt top tre legetøjsfavoritterne

    SvarSlet
  2. Hvor fint med orange sager - bør man jo nok tiltuske sig flere af.
    Er nødt til at spørge hvem der har lavet knagen og hvor den er købt ? For jeg kan da lige se den der væg for mig - men store fine farvestrålende knager ;o)

    SvarSlet
  3. Katrine: den er fra Stilleben og koster 499, tror jeg. Ellers har de dem også i HAY. Men nu du skrev, så tagger jeg dig til at poste indlæg om alle de ting i dit hjem, som er gule ;-) Have fun.

    SvarSlet
  4. Tak for tippet - og for den gule tagning (Hedder det det ??)
    Pudsigt at du vælger gul, da det er en farve der har fyldt en del hos mig på det sidste - fordi jeg synes jeg mangler den i mit liv (Måske fordi solen er skredet ??) Så det bliver en udfordring med de gule ting - men jeg skal prøve ;o)

    SvarSlet