mandag den 21. november 2011

Workshop


Hvis jeg bloggede på Bloggers Delight, så ville jeg betale for at denne annonce kom på bloggen. Fordi. Det er et must for alle forældre. Og jeg tør godt love guld og gode mavefornemmelser, når I går derfra. Really.

Jah-jah, jeg kender dem og jah-jah, de er også mine veninder, men de er altså også stanghamrende dygtige til det de gør. Og du får så forældrehatten passer på den workshop. Jeg har selv prøvet dem på egen krop en del gange og de lægger ikke fingre imellem. Til gengæld deler de rundhåndet ud af de berømte tools, der skal til, når man har kids.

De er ikke kedelige. De er ikke millionøseagtige. Vær så venlig at booke en plads. Det vil du ikke fortryde.

6 kommentarer:

  1. Det lyder som et fantastisk arrangement, som jeg virkelig gerne ville deltage i - MEN helt ærligt 795kr for 3 timer - det er jo røveri ved højlys dag!!

    /Sabine

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er alle pengene værd ;-)

    SvarSlet
  3. Skyggeekspert? Står der virkelig sådan?
    Det er vist ikke kommet til Jylland endnu..

    /Randi

    SvarSlet
  4. Jo det er det Randi. Og det er ikke farligt.

    SvarSlet
  5. Hæftede mig også lige ved titlen "skyggeekspert". Hvad er det?

    SvarSlet
  6. Okay-okay, ladies. Hør nu her. Jeg er ikke tilhænger af sær selvudvikling som lugter af Millionøsemetoder. Og jaja, jeg kan godt se, at ordet Skyggeekspert, klinger lidt underligt i munden. Det hele startede med den amerikanske Selvudviklingsguru Debbie Ford, som skrev bogen Kast Lys Over Skyggen, som er en fin fin bog, der er meget hands-on. I kan læse mere på www.debbieford.com. Debbie startede en uddannelse i det der hedder Shadow Work, som i al sin enkelthed går ud på, at alt det man ikke vil være eller som man synes er røv pisseirriterende ved andre er en såkaldt skygge i en selv. Altså noget man ikke helt vil stå ved. Det var en meget kort version. Men jeg holder meget af det fordi det ikke er hokus pokus, og fordi Debbie Ford er skideskæg og meget meget nede på jorden type, selvom hun er en af dem, der sælger bedst i USA.
    Pernille er uddannet hos hende og arbejder sammen med hende nu. Hvad I vil opdage ved Pernille og også Fie er at det de siger kan bruges med det samme. Altså ikke noget med at meditere og reflektere hovedet oppe i sin egen røv.

    Just saying.

    SvarSlet