torsdag den 17. november 2011

At være god nok



Anna har i al beskedenhed skrevet en bog, som er transformeret til en e-bog. Den er inspireret af den amerikanske 'When I loved myself enough', som er en bog alle burde have stående på deres bogreol. Eller ligge i tasken. Permanent. Jeg giver gerne alle et skub over på Annas blog, for den bog er så fin. Og selvom du er en mor, der står med armene i vejret og strutter af selvtillid, så læs den alligevel. Den kan købes og downloades for sølle 35 kr.

Da jeg besluttede jeg var en god nok mor, lod jeg børnene om at bestemme, hvordan de ville se Rasmus Klump. Og det gøres åbenbart bedst iført flyverdragt og klapvogn.

1 kommentar:

  1. Jeg kan kun være enig....vil hermed opfordre til at denne så fine elegante og overskuelige bog bliver DIN personlige "Veninde-julegaven" i år...
    Det bliver ihvertfald min til mine dejlige veninder....
    Håber den udkommer i rigtig bogform, for jeg ville være STOLT af den var i min bogreol...

    SvarSlet