onsdag den 16. november 2011

Status dogmeløb

Tak. For fanden fordi I godt gider løbe det løb. Jeg tæller sammen og smider det hele i hovedet på Thure. Så må han finde ud af noget. Hvad? Siger I ikke det.

Ellers gælder det om at spamme løbsarrangører rundt omkring.

Jeg kan ikke se, hvilken del, der ikke er total tilskuervenligt med Maren, der hopper i trampolin med bare patter, mens der spurtes igennem i mudderhuller plus diverse. En af os ender vel med at smide trusserne også. Det bliver en fest. Jeg ved det bare.

Tak igen for jeres tilbagemeldinger.

3 kommentarer:

  1. Hej smukke, slanke hotte kvinde ;0)
    Jeg er hermed tilmeldt dit dogmeløb, og jeg behøver ikke kigge på bare bryster for at deltage - glæder mig allerede

    Knuzzz

    SvarSlet
  2. Måndens fedeste Give-Away har du deltaget hvis ikke så synes jeg du skulle gå forbi og deltage jo flere lodder jo større chance har du for at vinde de fede gevinster (: For at deltage gå ind på dette link og gøre som der står så deltager du (: HUSK at skrive en kommentar med hvad du har gjor og hvor mange lodder du deltager med (:

    http://dytbat.wordpress.com/2011/10/28/giv-away-november/

    SvarSlet
  3. Jeg er først idag blevet opmærksom på dette fantastiske koncept... Jeg er selvfølgelig på!

    SvarSlet