søndag den 7. marts 2010

Great but on fire

Jeg er begyndt at løbe. Har jeg sagt det? Nå Okay. Men så siger jeg det lige igen. Jeg er begyndt at løbe. Og pik mig i øret, det er hårdt.

I dag gjorde det naller alle steder og min røv føltes som om jeg slæbte en tonstung pallevogn fuld af granit mens jeg forcerede Fælleden.

Det eneste. Eneste. Som fik mig hjem var det her nummer.



Den har en basgang som passede perfekt til mine trin. Spørg ikke hvorfor den findes på min iPod.

Og se. Man kan også lære at spille den.



Jeg må have mit klaver igen. Så hvis nogen har en kontrabas og et sæt trommer, så lad og spille noget swing med vandonduleret garn.

1 kommentar:

  1. Prøv også The Pretender af Foo Fighters - den gør at man har lyst til at løbe benene af sig som da man lige havde fundet ud af at man kunne løbe... :o)

    SvarSlet