tirsdag den 7. juli 2015

Børnetanker

Hørt hos shawarma baren:

"Jeg tænker på København mor"
Ja? Hvad tænker du?
"Jamen det er bare....du ved jeg kan godt savne mine venner"
Ja det kan jeg godt forstå
"Du ved, drengene og Maia"
Ja det kunne være rart at de boede lidt tættere på.
"Men. Arj okay er bare noget jeg savner HELT vildt"
*nysgerrig*
"Altså kan du huske den der skuffe vi havde i den gamle lejlighed"
Du savner en ...skuffe?
"JA"
Men hvilken...skuffe
"Vores øverste skuffe i køkkenet, den med alt rodet og alle tingene, aj mand den savner jeg bare SÅ meget. Og vi har bare INGEN øverste skuffe i Vejle"
Nej det kan jeg godt se. Det er faktisk ikke så godt.
"Kan du ikke bare tage al bestikket ud og så kan vi komme alle mulige ting med i den?"
Jo det er da verdens BEDSTE ide. 



Der er så meget forældre ikke forstår. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar