mandag den 16. april 2012

Stolhed og Milkshakes

Mand henter bog på forlaget. Ringer til kone, der ikke har været i bad, deraf den obligatoriske hue. Vi mødtes til milkshakes og solskin. Det var den bog. Bum.

Endelig, endelig, endelig kunne jeg røre ved den, bogen. Jeg har ellers haft det noget ambivalent, for jeg syntes ikke helt den fandtes, før den var trykt. Faktisk har jeg også gerne ville holde min kæft med at jeg skrev den, for jeg synes det tager noget at pusten fra en flot ballon, hvis man konstant knævrer på Facebook om den bog man nu skriver. Hold nu bare kæft ikke? Men fordi den har været så lang tid undervejs og fordi jeg synes det at skrive den bog, fra ende til anden ofte kan føles som at hive en fiskekrog op af halsen hver gang der skal et ord på papiret, så var jeg nødt til at pippe om det indimellem, for at holde gejsten.

Jeg blev interviewet i fredags, til et magasin, og journalisten spurgte mig, hvorfor jeg skriver i mit forord, at jeg har skrevet den fordi jeg ikke syntes jeg kunne være andet bekendt. Jo. Jeg har skrevet den, fordi jeg gerne vil have, at du ikke føler dig alene, og om ikke andet kan du læse den og tænke: GODT, det ikke er mig der har det SÅ elendigt. *Smiley-in-your-face* Som jeg skrev den gik det op for mig, at selvom vi stadig er snakkende væsner, så er der alligevel en del ting i vores kærlighedsliv, som vi ikke tør at sige højt og det her er så mit spæde forsøg på at sige det vi allesammen har tænkt eller tænker.

Nåmmen der er jo lige noget tid til d. 5. juni, men indtil da, så er den da her. På et billede.






14 kommentarer:

  1. tillykke!
    på adskillige planer.

    SvarSlet
  2. Tillykke med den - jeg glæder mig til at læse den!

    SvarSlet
  3. Du er så pisse sej altså!!

    SvarSlet
  4. Så sejt!!! Er misundelig helt ned i maven.
    Glæder mig til at få fingrene i et eksemplar.
    Tillykke!!

    SvarSlet
  5. Sådan Annamette... og kværnet løs, narh det har vel bare været en slags appetizer ;)

    SvarSlet
  6. Wau! Way to go...i pink dragt og hele lortet.
    Glæder mig til at læse om dig (og mig selv...som dig...).

    Synes måske at vi (du) skal lave sådan en slags foto-serie, hvor vi - the fans - kan tage billeder af din bog sjove steder, og sende til dig...ej plat...lidt sjovt...

    SvarSlet
  7. Haha Lotte, det ville være så fint. Men du står for at samle billeder ind ikke?

    SvarSlet
  8. Jowjow...om 120 år når jeg er færdig på arbejdsmarkedet og sidder og kigger ud over vandet!
    Er bare blevet vant til at sige "vi" om mig selv og om student i afdelingen...så vi husker, vi laver, vi fikser (de andre kikser!), vi printer til mødet, vi skriver mails, etc. VI laver faktisk ret meget (- og jeg får mest i løn...fair!)

    SvarSlet
  9. Forresten...hvorfor milkshakes? (læs: hvorfor ikke alkohol...gravid?)

    SvarSlet
  10. Nej for fanden, ikke flere unger til mig. Jamen vi har bare et milkshake tema kørende derhjemme. Jeg kom til at starte det på Mc D og så gik Thure i selvsving. ;-)

    SvarSlet
  11. Tillykke med det. Hvor må det være dejligt at være færdigt med et så stort mål.

    SvarSlet
  12. Den ser lækker ud. Hvis du vil prøve kræfter med selv at lave milkshake så syntes jeg du skal tjekke min blog ud: http://milkshakeopskrifter.blogspot.dk

    SvarSlet