søndag den 1. april 2012

I love Holmegaard

..og det kan jeg sige uden at lyve. Derfor var jeg ikke sen til at sige 'ja for fanden', til en pakke med præcis de lækkerier, som jeg i forvejen er vild med.

 Den perfekte smølfeskål..og ja herhjemme ved man aldrig hvad der sidder i sukkerskålen.

Jeg behøver ikke at skrive noget pænt om den her kollektion Nordlys, men fordi jeg aldrig omtaler noget på bloggen, som jeg ikke selv kan li', gider at bruge, vil komme i min mund eller på anden måde se på, så har jeg kun labre ord tilbage: en kollektion lavet af genbrugsglas = finanskrise venligt. We like.

Og hvorfor jeg kan li' præcis de her glas? Jo ser du. Siden mit første besøg på The Royal Café har jeg bedt til en eller anden indretningsafgud om at trylle mit hjem om til en look alike af Royal Café. Jeg er syg med det sted. Der er så mange ting at kigge på og så er der jo det lækre ved dem, at de helt noncelant knalder en stabel af 20 Flora Danica tallerkner ovenpå hinanden, når der er søndagskagebord. Iøvrigt ved siden af tre kaffekander og en stabel juleplatter og fade, så man udover kagerne kan se porcelæn i ét sammensurium til et beløb, der helt sikkert er på den forkerte side af 100.000 menneskepenge.

Men tilbage til de her glas, som er fra serien Nordlys. De stod jo så fint på caféen i dag, da Thure og jeg var derinde og spise en form for bryllupskage.

 Flere? Ja tak.

Og jeg har kun een ting at sige: jeg skal ha' flere og det kan kun gå for langsomt. Du finder dem her.

Den gode nyhed: du kan også få et glas og en skål (minus smølf, minus sukker). Hold øje senere i dag.

Mere Holmegaard, kig på www.holmegaard.dk

3 kommentarer:

  1. Jeg var lige ved at tro, at du var flytter hertil 4684 Holmegaard, da jeg så den overskrift :-)
    - men glasset er da også rigtig fint!

    Randi

    SvarSlet
  2. Ai manner en hel Holmegaard by. Er I på en måde sponseret af Holmegaard? ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg tror altså de glas du så på cafeen er fra Kosta Boda. Glasserien "Mine" designet af Ulrika Vallien 2004

    SvarSlet