lørdag den 15. august 2009

Vokseværk


I dag er der ni dage til at jeg bliver mor for 2. gang, men det er altså ikke kun mig, der har vokseværk i maven.

Her til morgen opdagede jeg nemlig, at jeg også er mor til en dreng, som giver mig sine bussemænd, taler med en mærkelig dyb stemme, hvis han skal fortælle noget der er uhyggeligt - sådan ligesom for at give historien et ekstra pift. Han går med underbukser uden ble, og tager i biografen med sin far og to venner fra opgangen. Han tygger tyggegummi og bager kager og putter tøj i vaskemaskinen.

Hvad skal det ikke ende med? At han flytter hjemmefra?

4 kommentarer:

  1. Ja, helt ærligt: Hvor filan sidder slow forwardknappen på ens unge?
    Fedt med piwe og peace:)

    SvarSlet
  2. Ja han ligner jo en man godt kunne sende på festival med det outfit!! Sig til hvis du finder den knap. ;-)

    SvarSlet
  3. For fanden hvor er han sød. Og dygtig ikke at bruge ble mere. Og TÆNK, at du bliver mor til Kasper OG Jeppe lige om lidt. Vildt!

    SvarSlet
  4. Jep - det er nok der det ender, før du får set dig om!
    Lad os håbe at I får god tid sammen inden da.
    Og at han ikke fortsætter med at forære bussemænd til kvinderne i hans liv...

    SvarSlet