mandag den 8. april 2013

Efter fem dage i Jylland...



7 kommentarer:

  1. Et must i den jyske muld :-)
    Så mangler I bare at blive rigtige bønderøve, ligesom alle os andre.
    ;O)

    SvarSlet
  2. I det mindste er det ikke crocs...

    SvarSlet
  3. Elsker at du er tilbage på bloggen. Tilbage i folden. Og nu med træsko. Det er godt at kunne blende ind Annamette:)

    SvarSlet
  4. De der og oceaner af maskinkaffe er min største rædsel og grunden til, at vi lige nu kigger på gulstensparcel på Amager i stedet (men når nu man er nået til at kigge på etplans parcelhus i gule mursten er man vel allerede mindst halvvejs på vejen mod træsko uden hælkap...). Tillykke med at have genfundet hinanden i Bredballe - det er jo faktisk et virkelig dejligt sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det og vi har skam også en kaffemaskine. Til gengæld får man temmelig meget for pengene herovre, såh det. Og et besøg ved bageren med indkøb til tre voksne plus to børn inkl. juice og kage kostede 59 kr. 59!! Det kan man jo knap for en latte for på Bryggen. Århja, helt hellig blev man pludselig.

      Slet
  5. Uha....får lyst til at skrive en masse morsomt om hvordan jyder ser på københavner, men vil nødig fornærme nogen - så i stedet vil jeg bare sige fede sutter og velkommen til jylland og vores maskinkaffe;-)

    mvh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Fornærm endelig - det er da det sjoveste:-) Men det bliver nok næppe mig du fornærmer, for ud af mine 35 år, har jeg trods alt levet de 25 af dem i Jylland, så københavner bliver jeg vist aldrig.

      Slet