onsdag den 6. juni 2012

Mudderløb og heppekor!

Jeg fik en mail for nogle dage siden, fra manden, der tog min klumme op om at lave et løb uden fesne Tena bind og lyserøde bannere. Det er nu blevet til Kvindefims i Viborg. Nej jeg ved heller ikke hvorfor det endte med at hedde Kvindefims, men se nu, hvad der stod i den mail:

"Hejsa,

Solen skinner og området omkring Klostermarken tørrer stille og roligt…..men du kan være sikker på, at vi nok skal skaffe noget mudder alligevel.

Til det efterfølgende spisning har vi hyret en – efter sigende (det kan jeg som mand ikke bedømme!!!) – meeeeget smuk tjener og et fedt orkester!

Forhindringerne er kørt i stilling og der vil være både djævle, manden med leen og abekatter der hjælper dig igennem løbet. Viborgs håndværkerdrenge er inviteret til at heppe."

Efterfølgende har jeg set at de også har inviteret en flok brandmænd til at heppe. 

Jeg  ved ikke med dig, men jeg har pimpet den pink dragt med pailetter og er klar!

 

5 kommentarer:

  1. Altså.. Er det kun mig der har fået halvdelen af den mail i noget der ligner skrifttype Windings?
    Første halvdel af mailen lyder ellers meget lovende! :)

    SvarSlet
  2. HAHA, Annamette vil have aktive læsere! Klistrede Wingdings ind i Word og lavede det om til en læselig font. Blev dog skuffet over indholdet, for jeg troede det var noget uartigt ;-) Æv at jeg ikke kan komme med til Kvindefims!

    SvarSlet
  3. Efter oversættelse i word:
    Efterfølgende har jeg set at de også har inviteret en flok brandmænd til at heppe.

    Jeg ved ikke med dig, men jeg har pimpet den pink dragt med pailetter og er klar!

    SvarSlet
  4. Tak fru Sole. Jeg ved ikke hvad den har lavet, men jeg skal se om jeg kan rette det. Ups.

    SvarSlet
  5. Aj! Blev oprigtigt ærgerlig over ikke at kunne deltage - for det lyder altså sjovt (og farligt) - og så er det tilpas langt fra Amager, så det på en måde også er ufarligt. Selvom jeg har en slet skjult frygt for jyske løbedamer (tror de er mega hårde og bider lidt).

    SvarSlet