tirsdag den 6. september 2011

Så er vi ligesom på den igen

Annamette’s træningsprogram

Opvarmning 6 min.
Styrke 2x om ugen
Squat10x3 – 25kg
Pull ups 7x3 – 54kg
Leg extensions 10x3 – 40kg
Pull down10x3 – 26kg
Military pres 10x3 – 10kg vægtstang   (10for/8bag/10front) – Næste  øvelser laves skiftevis
Lunges 10x3
Dips 10x3

Knee raises 10x3      to næste øvelser laves skiftevis
Back raise 10x3 – m. 5kg vægtskive på brystet

Afsut m. Interval 7-10 min.
Løb  - ”Quick start” – Spurt 15 sek. Level              Gå 45 sek. Level 6
Eller
Cykel  - ”Quick start” – Level 9 – Spurt 15 sek.   45 sek. alm tempo
Eller
Ro 1000 m
Udstrækning 5  min.
Løb 1-2x om ugen 5 km -  efterfulgt at sjip 100x6 – efterfulgt af 3x leg raises, planks lige+skrå, wall squat

18 kommentarer:

  1. "Afsut m interval.."
    Fnis.

    Camilla A.

    SvarSlet
  2. Fy for fanden, det lyder stygt! Og blæret. Og lugter for vildt af stramt understel og six-pack. Det vil jeg sgu også ha'!!

    SvarSlet
  3. Hvis det er en mandlig instruktør, ville jeg nok lige tjekke op på den der med at afsutte...

    - med mindre han er hot, selvfølgelig.

    SvarSlet
  4. Og det har du så udelukkende skrevet for at jeg kan få dårlig samvittighed over mine 7 km 3 gange om ugen, nok nærmere er 7 km 3 gange om måneden.
    Respekt.

    SvarSlet
  5. ok jeg må være lang væk fra det der .. fatter så lidt af de ord :) Men jeg kan godt løbe 5 km og tage nogle mavebøjninger :)

    Det ser omfattende ud ... Respekt. Og godt for dig du er på den igen :)

    kh

    SvarSlet
  6. Hold nu da kæft, det ser ambitiøst ud!
    God 'kamp'!

    SvarSlet
  7. De der leg-extensions. Hvor kan man købe dem?

    SvarSlet
  8. Sig mig engang, er det en joke det her???!!!

    SvarSlet
  9. Ingen joke. Heller ikke det med afsutningen. Vi ved jo alle, at det bliver bedst, hvis man gør det i intervaller. Både mens man løber eller cykler.

    Leg extensions køber man her: http://krisztinamaria.com/training/boot-camp

    SvarSlet
  10. Hold nu op hvor er det imponerende og meget teknisk. Bliver helt træt af at læse det ;) Skal selv afsted imorgen, men ik om jeg har skema at gå efter. Kører den hjem på rutinen...

    SvarSlet
  11. Mon ikke der er rift om at være instruktør der, hvis alle øvelser slutter med afsutning.

    SvarSlet
  12. Det er et nyt tiltag hos Fitness DK. Først rykker vi noget jern, så sutter vi af. Aarj for fanden, hvor er jeg klam.

    SvarSlet
  13. Fik du smagt guldbarre med heksehyl? Bare lige sådan apropos... eller noget... :o)

    SvarSlet
  14. Nej for fanden, jeg kan ikke finde den skide guldbarre nogensteder? Hvor er den, hvor er den, hvor er den???

    SvarSlet
  15. Guldbarren findes i vores lokale superbrugs og i Bilka. Det er en stor plade (marabou-størrelse) - håber det lykkes at finde den - ellers må du give lyd, så jeg kan sende en til dig :-)

    SvarSlet
  16. Nooooooooooooooooo, jeg kommer jo aldrig af med min junkie livsstil.

    SvarSlet