onsdag den 28. september 2011

Når kærlighed gør blind

Jeg har været med til at lave en kampagne for Danske FAMILIEadvokater. Og når man sidder med hænderne dybt begravet i bolledejen, så synes jeg selvfølgelig selv det er vildt vigtigt og meget overraskende, at vi (og her mener jeg de fleste danskere) ikke har sikret sig selv eller deres familier. Men jeg er da ikke for fin til at sige, at det har jeg ikke selv.

Jeg har aldrig mødt en advokat før, sådan face-to-face, og jeg må sige, at de er noget mere nuanceret end jeg lige regnede med. Uha, hvor var der mange paragraffer og kringelkroge, som jeg ikke kendte noget til, og som jeg fik sat en stor fed rød streg under, at jeg heller ikke havde en bjælde styr på: Pensioner. Thures pensioner. Testamente. Hvem, der arver hvad og hvem, hvis en af os pludselig kradser af. Min mors testamente. Og you name it.

Nåmmen ret smart, at vi nu har lavet en kampagne, for her kan du nemlig få meget mere af vide om alt det du ikke ved noget om.
Utrolig lille billede, af en ellers meget smuk plakat, du kan se den på sitet.

Tjek bloggen ud her find den også på Facebook.

Del. Spørg. Og send links til dem du kender, som heller ikke har styr på det.

Der er også en fin lille film, som filminstruktøren Morten Arnfred har lavet.

Og og og, hvis du læser lidt på bloggen og kommer i tanker om noget, der undrer dig, så kan du spørge en advokat for 0 kr. og får svar indenfor 48 timer, så længe kampagnen varer.

2 kommentarer:

  1. link virker ikke:( eller er det mig der er praktisk handcappet?

    SvarSlet
  2. Nej det er rigtigt, det gør det ikke. Jeg er ved at undersøge hvorfor. Men du kan godt selv skrive www.nårkærlighedgørblind.dk og så finder du bloggen, for den er bestemt et klik værd.

    SvarSlet