tirsdag den 26. oktober 2010

Talent 2010

Lige nu kan du i Vi Forældre læse en artikel om at pace sine børn. Og om at der blevet en smule fy-fy, at lade underne have ambitioner og støtte dem i det.

Vi har ingen planer om at Kasper skal gå til noget cykel-halløj endnu, men han er altså ret ferm på sin cykel og elsker 'B og X banen' (BMX banen), et sted ham og Thure tit tager over. Og hvis han vil, så skal jeg gerne køre land og rige rundt og polere de små dæk, så han kan grine sin røv i laser på den cykel.

Og det kan da være at han gerne vil gå til dans i tylskørte om lidt, og det må han godt, men indtil da, se lige hvor cute han ser ud på den bane. Og på det lille podie.

Jeg ved det godt. Men jeg smelter altså lidt. Midt i kulden.

2 kommentarer:

  1. Cool kid. Jeg smelter også.
    Og i en helt anden afdeling: hedder du AnnaM eller AnneM...du og din Thure staver dig forskelligt, og den slags er jo vigtigt for os læsere at få opklaret...Har du været til bogstavolog eller hva'?

    SvarSlet
  2. Hej Anette. Jeg har rettet min kones navn til Annamette nu :-) 1 - 0 til korrekturlæseren.

    SvarSlet