tirsdag den 1. juni 2010

Mammutmanden

Jeg nakker den mammut og slæber den med hjem til konen

I weekenden, mens jeg sad i solen, legede på legepladsen, fandt biller og smukke blomster med Kasper. Og mens jeg kyssede Jeppe og fik fedtede hænder i ansigtet. Ja så rendte Thure rundt på en bakke i Silkeborg. I to dage. Fandme. Han løb med sin makker Bjørn, som var for træt til at bære sin rygsæk. Derfor havde Thure to rygsække på ryggen.

De løb 45 km om lørdagen og 45 km om søndagen.

Og ved I hvad? De vandt eddersparkeme.

Det er da sexet. Min mand. Nummer 1.

6 kommentarer:

  1. Han er jo sej med sej på! Tillykke til ham ;o) Men beklager - han er sgu ikke sexet i de der tricot-bukser.... Men han er sej!

    SvarSlet
  2. Er slet ikke enig med Therese, jeg synes Thure er super lækker på den sporty måde i tricot - og meget sej. Da min mand bukkede sig forover i morges sagde han: Ej bukserne strammer det helt forkerte sted og jeg synes stadig han er stanglækker. Tricot eller lidt for meget mave og stadig lækker DET er sgu kærlighed.

    SvarSlet
  3. Det kan godt være Thure jagter en mammut, men jeg kender nogen, der jagter Thure: www.marensblog.dk

    SvarSlet
  4. Tænk at vi endte med at være adventure enker.

    SvarSlet
  5. Det er sejt. Fandme fandme sejt.

    SvarSlet
  6. Hold kæft, hvor er det vildt. Tænk, at det overhovedet er muligt. Ikke mindst taget i betragtning, at vi er i hvert fald én, der ikke engang kan løbe hen til bussen med en clutch i hånden uden at få lyst til at kaste op af udmattelse. Kan godt forstå, at I er stolte.

    SvarSlet